  • 21. Data: 2010-09-16 16:39:21
    Temat: Re: Tombakowi oszusci - Imielin, Chelm
    Od: Mario <c...@o...pl>

    Sygnetów nie
    > kupiłem, dostał dwie dychy na odp...l. W sumie to nie wiem czemu nie
    > odjechałem jak zobaczyłem kto on.

    w sumie ja też nie wiem dlaczego dałeś mu dwie dychy.

    pozdrawiam
    mario

  • 22. Data: 2010-09-16 16:46:03
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2010 03:57:25 -0700 (PDT), Profesor Sparks napisał(a):

    > Zaoferowałem podwózkę ale oczywiście nie o to chodziło. Sygnetów nie
    > kupiłem, dostał dwie dychy na odp...l.

    Którędy jeździsz bo może też stanę i mi dasz 2 dychy :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 23. Data: 2010-09-16 20:19:53
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Konstancina-Jeziorny :)

    prawda:D:D:D

  • 24. Data: 2010-09-16 21:22:39
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Sep 2010 21:00:05 +0200, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Zaskakująco dużo kręci się zdezelowanymi samochodami sprzedając
    >"fotoaparaty" na parkingach w południowej częsci GOPu i czasem na
    >okolicznych drogach. Numery jednak łatwo rozpoznawalne, bo to
    >najczęsciej Słowacy w rozpadających się golfach.

    W Warszawie z takimi "słowakami", sprzedającymi włąsnie superzajebiste
    cyfrówki za 100 zł spotkałem się jakieś trzy lata temu. Dokładniej to
    był parking pod ElectroWorld. Ale Ci byli w miarę nową Octavią.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2010-09-17 02:27:26
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > w sumie ja też nie wiem dlaczego dałeś mu dwie dychy.

    cygańska hipnoza.... Gdy coś od nich kupujesz też masz mętlik w głowie i
    wrażenie że robisz własnie najlepszy interes życia ;)

  • 26. Data: 2010-09-17 12:19:17
    Od: "..Aldi..Romek.." <r...@p...fm>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > cygańska hipnoza.... Gdy coś od nich kupujesz też masz mętlik w głowie i
    > wrażenie że robisz własnie najlepszy interes życia ;)

    akurat...
    wystarcza asertywne "nie" i jedynka.... nic bym nie dał
    zatrzymać się - i owszem - człowiek też może mieć taką sprawę, ale tylko do
    pierwszego kontaktu