  • 1. Data: 2010-09-15 16:50:56
    Temat: Opel Vectra 1.9 CDTI PS150 - mechanik, Katowice
    Od: fred <f...@i...pl>

    Witam,

    Jakiego możecie polecić mechanika w Katowicach do obsługi samochodu
    Opel Vectra 1.9 CDTI PS150
    Chodzi mi na razie o wymianę oleju w misce i skrzyni biegów oraz
    filtry: powietrza, paliwa, kabinowy
    skasowanie inspekcji

    Dzięki za info
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-09-15 19:44:33
    Temat: Re: Opel Vectra 1.9 CDTI PS150 - mechanik, Katowice
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 07:50:56 -0700 (PDT), fred napisał(a):

> [...]
    > Opel Vectra 1.9 CDTI PS150
    > Chodzi mi na razie o wymianę oleju w misce i skrzyni biegów oraz

    Nie wiem czy aż tak jest skomplikowana wymiana filtra powietrza i oleju, że
    trzeba szukac mechanika ale nie wszyscy chcą brudzić sobie ręce i ja to
    rozumiem.

    Natomiast zastanawiam się po co chcesz wymieniać olej w skrzyni biegów ?
    Coś się z nią dzieje czy tak dla zasady ?

    Jeżeli chodzi o inspekcję to spróbuj jak w Astrze (nie wiem czy działa w
    Vectrze): nacisnąć i przytrzymać przycisk kasowania licznika oraz
    przełączyć kluczyk w pozycję zapłon i poczekać 3-5 sek.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 3. Data: 2010-09-15 19:46:51
    Od: "Tomasz_W" <t...@t...pl>

    polecam Mikolow - Arkadiusz Cichoń, tel 0-609565897 - powolaj sie na forum
    VKP (Vectra Klub Polska) - bedzie rabacik :)
    robilem tam rozrzad, klime i wszyskie filtry w maju - ten sam silnik i
    auto...
    Tomek

  • 4. Data: 2010-09-16 08:38:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-15 19:46, *Tomasz_W* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > ten sam silnik [..]

    A nie taki sam przypadkiem? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2010-09-16 09:13:21
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-15 19:44, huri_khan pisze:
    > Natomiast zastanawiam się po co chcesz wymieniać olej w skrzyni biegów ?
    > Coś się z nią dzieje czy tak dla zasady ?

    co 60 tyś warto wymienić olej wbrew zaleceniu producenta, chęć wymiany
    bardzo pozytywnie świadczy o właścicielu pojazdu.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-09-16 11:17:58
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 16 Wrz, 09:13, krzysiek82 <o...@c...pl> wrote:
> [...]
    >
    > co 60 tyś warto wymienić olej wbrew zaleceniu producenta, chęć wymiany
    > bardzo pozytywnie świadczy o właścicielu pojazdu.

    Masz na mysli skrzynie automatyczna?

  • 7. Data: 2010-09-16 11:47:08
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2010 09:13:21 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > co 60 tyś warto wymienić olej wbrew zaleceniu producenta, chęć wymiany
    > bardzo pozytywnie świadczy o właścicielu pojazdu.

    Ale ja się pytam po co olej w skrzyni biegów?
    Mam najechane prawie 300 tyś km i jeszcze ani razu nie musiałem
    dolewać/wymieniać oleju w skrzyni biegów.

  • 8. Data: 2010-09-16 12:06:34
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Ale ja się pytam po co olej w skrzyni biegów?
    > Mam najechane prawie 300 tyś km

    zmień, poczujesz różnicę,
    ponadto wymiany oleju w skrzyni M32 sprzężone z silnikami 1.9 wydają się być
    mocno uzasadnione,

    brat

  • 9. Data: 2010-09-16 13:01:29
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2010 12:06:34 +0200, bratPit napisał(a):

    > zmień, poczujesz różnicę,

    Niestety ale w związku z zakupem nowego, Astrę będę sprzedawał więc nie
    będę się decydować na takie manewry :)

  • 10. Data: 2010-09-16 13:45:53
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 11:17, choczsz pisze: