  • 11. Data: 2010-09-16 02:23:12
    Temat: Re: Tombakowi oszusci - Imielin, Chelm
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Sep 2010 19:38:40 +0200, huri_khan wrote:

    >Ja to się dziwię że się zatrzymałeś, twoje życie twoja wola.
    >Tak jak jeden już odpisał, ciesz się że mogłeś jeszcze coś napisać na
    >grupie.

    Bez przesady, morderstwa jeszcze nie sa w kraju powszechne.

    >Ciekawe czy są jeszcze jacyś ludzie którzy się na takie numery nabierają.

    Jakby nie bylo, to by nie stali i nie probowali tak masowo.

    J.

  • 12. Data: 2010-09-16 09:15:19
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "lukasz" <> napisał w wiadomości ...
    > Uwaga, uwaga
    >
    > Widzialem w dniu dzisiejszym, w okolicach godziny 17oo zielone BMW na
    > niemieckich rejestracji. Kierowca rozpaczliwe wolal o pomoc, wiec co mi
    > tam, jak czlowiek w potrzebie to pomoge.
    >
    > No i lament lamana niemczyzno-polsko-angieszczyna ze braklo paliwa.
    > Kierowca BMW byl Rom. No to wyczuwszy podstep odpowiadam ze zapraszam do
    > auta i podwioze bo niedaleko jest stacja. On na to, ze karta mu sie
    > zepsula i nie ma jak wyplacic pieniedzy i w zamian za kase oferuje
    > sygnety, swiezo zdjete z reki za 300 plnow :) każdy.

    ostatnio po REAL'em sprzedawali "okazyjnie" garnki "ZEPTER" :)
    no i byli Mercedesem choć też zielonym :)

  • 13. Data: 2010-09-16 11:26:02
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-15 18:57, lukasz pisze:
> [...]
    > oszustow czas zaczac :)
    >
    > w przypadku podobnego spotkania, zastanowcie sie kilka razy zanim

    Kilka razy spotkałem ich pod Brzeskiem, ciemne BMW z klapą bagażnika
    podniesioną do góry i koleś wbiega prawie po auto żeby tylko się zatrzymać.

  • 14. Data: 2010-09-16 11:28:18
    Od: Robek <l...@n...onet.eu>

> [...]
    > Kierowca BMW byl Rom. No to wyczuwszy podstep odpowiadam ze zapraszam do
    > auta i podwioze bo niedaleko jest stacja. On na to, ze karta mu sie

    Ten numer z brakiem paliwa to juz chyba starszy od wegla.

  • 15. Data: 2010-09-16 11:30:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.09.2010 21:00, Sebastian Biały pisze:

    > Zaskakująco dużo kręci się zdezelowanymi samochodami sprzedając
    > "fotoaparaty" na parkingach w południowej częsci GOPu i czasem na
    > okolicznych drogach. Numery jednak łatwo rozpoznawalne, bo to
    > najczęsciej Słowacy w rozpadających się golfach.

    A potem lament, że ludzie do tej "nacji" uprzedzeni.

    Albo że w jakimś języku przyjęło się słowo "wycyganić" ;->

  • 16. Data: 2010-09-16 12:19:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michał Gut <m...@w...pl> writes:

    > no prosze... kiedys tez jeden chcial mnie zatrzymac - podobna sytuacja.
    > prosba o pomoc bo to tamto itd
    > zawialo kitem wiec powiedzialem nie i pojechalem (tez od razu
    > wyskakiwal z blyskotkami).

    > z 5-7 lat temu okolice konstancina-jeziornej
    > romowie

    Cyganie z "zepsutym" samochodem sprzedający tombak na naprawę/benzynę
    występowali już za głębokiego PRL-u. Że też to jeszcze działa...

    MJ

  • 17. Data: 2010-09-16 12:26:56
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-15 20:50, Michał Gut pisze:
    (...)
    > z 5-7 lat temu okolice konstancina-jeziornej

    Konstancina-Jeziorny :)

  • 18. Data: 2010-09-16 12:29:36
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    (...)
> [...]
    > okolicznych drogach. Numery jednak łatwo rozpoznawalne, bo to
    > najczęsciej Słowacy w rozpadających się golfach.

    'Słowacy' być może, ale co do rozpadających się golfów to mam
    wrażenie, że dresowozów jest więcej.

  • 19. Data: 2010-09-16 12:57:25
    Od: Profesor Sparks <p...@g...com>

    Jakieś dwa tygodnie temu na S7 pomiędzy Białobrzegami a Radomiem.
    Błękitny Mercedes na niemieckich blachach.
    Stał za zakrętem na wzniesieniu (tuż za mostem na Pilicy)
    Zdążyłem zobaczyć tylko mrugające awaryjne i niemieckie blachy to się
    zatrzymałem. No ale jak kolo podszedł to od razu pomyślałem że coś nie
    halo. Rasista ze mnie :)
    Zaoferowałem podwózkę ale oczywiście nie o to chodziło. Sygnetów nie
    kupiłem, dostał dwie dychy na odp...l. W sumie to nie wiem czemu nie
    odjechałem jak zobaczyłem kto on. Człowiek się uczy całe życie.

  • 20. Data: 2010-09-16 16:34:03
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Cyganie z "zepsutym" samochodem sprzedający tombak na naprawę/benzynę
    > występowali już za głębokiego PRL-u. Że też to jeszcze działa...

    Jest popyt to jest i podaż xD

    Pozdrawiam - Darek.