  • 11. Data: 2010-08-04 12:37:37
    Temat: Re: Tloczek do pompy hamulca tylnego Brembo OT
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-04 14:34:08 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > To do Suzuki leje sie plyn w takim pedalskim kolorze??

    Nie wiem jak do Susuki bo nie mam, ale bałem się że zielony będzie zbyt
    menski i wolałem wziąć taki bardziej mientki.

    > Ja jezdze ale dla niepoznaki jest ubrany w owiewki.

    A nie wiedziałem że kolega jest taki bardziej trans...

    de Fresz

  • 12. Data: 2010-08-05 06:21:18
    Temat: Re: Tloczek do pompy hamulca tylnego Brembo
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 4 Sie, 13:19, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Jak chcesz moge poszukac ten stary tloczek i bys zobaczyl czy zmiana
    > samych uszczelnien ma jakikolwiek sens.

    U mnie skończyło się to polerowaniem cylindra, wilgoć w płynie zrobiła
    swoje :/.
    Pan w zakładzie wziął w łapy tłoczek, spłaszczony i wygięty drucik i
    sprawnym ruchem zdemontował obie uszczelki wargowe. Dostałem już
    założonymi nowymi.
    Co do ceny, to obejmowała on również nowy tłoczek (nie wiem sam po
    co?). Próbowałem bezpośrednio u Magury, ale nic to nie dało.
    Co do wymiarów uszczelek, nowe wykonali z dokładnością do 0,1 mm.
    Cześć "mocująca" była w średnicy tłoczka, natomiast warga sporo
    nadwymiarowa względem cylindra. Uszczelki mają lekki luz poosiowy na
    tłoczku.
    Dobierając coś w Larsonie zwróciłbym właśnie uwagę, na to aby warga
    była odpowiedniej średnicy.

    Pozdrawiam,

    Rafik