  • 1. Data: 2010-08-03 07:41:15
    Temat: sklep z akcesoriami wybrzeże
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Witajcie,

    Marcin jestem, podgladam Was od jakiegoś czasu, ale poniewaz tydzień temu
    zdałem prawko :D, a za tydzień odbieram Fazerka :D:D:D:D i wypadałoby się
    jakos ubrac na tą okazję, odważyłem się odezwać ;)
    Potrzebuję kasku, kurtki, butów, rękawic - z tym, że nie urządza mnie
    kupowanie przez allegro, bo literki M S L XL jakoś do mnie nigdy nie pasują
    i chciałbym to wszystko przymierzyć i pomacać zanim kupie, bo tanie rzeczy
    to nie są...
    Na pewno możecie polecić jakiś przyzwoity salon między Trójmiastem a
    Szczecinem, gdzie jest duży wybór i nie zabijające ceny. Będę bardzo
    wdzięczny.
    Pozdrawiam!
    marcin

  • 2. Data: 2010-08-03 07:45:55
    Temat: Re: sklep z akcesoriami wybrzeże
    Od: n...@s...com

    On Tue, 3 Aug 2010 09:41:15 +0200, "marcin" <m...@n...pl> wrote:

    >Na pewno możecie polecić jakiś przyzwoity salon między Trójmiastem a
    >Szczecinem, gdzie jest duży wybór i nie zabijające ceny. Będę bardzo
    >wdzięczny.

    Berlin.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-08-03 08:10:38
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Berlin.

    Dzięki, ale nie znam lengłidża :/
    pzdr,
    marcin

  • 4. Data: 2010-08-03 08:16:37
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 3 Sie, 10:10, "marcin" <m...@n...pl> wrote:
    > Użytkownik <n...@s...com> napisał w
    wiadomościnews:69if56hpa74fkfag4kkltvipeplknhorls@4a
    x.com...

    > Dzięki, ale nie znam lengłidża :/

    jak znasz lenglidza, to sobie poradzisz - w sklepach moto mowia po
    wyspiarsku, a czasem nawet potrafia przywitac calkiem swojskobrzmiacym
    'Dzien dobry' ;D
    serioserio :) tak bylo 5 lat temu i nie sadze, zeby zmienilo sie na
    gorsze.

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 5. Data: 2010-08-03 08:17:13
    Od: n...@s...com

    On Tue, 3 Aug 2010 10:10:38 +0200, "marcin" <m...@n...pl> wrote:

    >Dzięki, ale nie znam lengłidża :/

    dize stahlhelm fafenfluchten hitler kaput bitte i masz kask! ;>
    A z polki potrafisz wybrac ? Albo napisac rozmiar ktory Cie interesuje
    alfabetem lacinskim / cyferki arabskie znasz ? :)
    Szprechanie nie jest niezbedne, chociaz na pewno ulatwi kontakt. Tez
    nie znam jezyka najezdzcy.

    pozdr
    newrom

  • 6. Data: 2010-08-03 08:37:51
    Od: k...@o...pl

    Co prawda nie na trasie 3city-szczecin ale od 3city niedaleko, polecam:
    http://www.motoandrzej.pl/
    na stronie towaru nie ma zbyt duzo ale mozna sie szczerze zdziwic, ze na takim
    zadupiu jest taki sklep
    kapec

  • 7. Data: 2010-08-03 09:47:13
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Jedz sobie do tego Berlina jak Ci koledzy radza. Jezykiem sie nie
    przejmuj, dogadasz sie.... sklepy sa w formie supermarketu, wiec
    ogladasz i wybierasz z polki, a pokazac na migi, ze chcesz wiekszy, albo
    mniejszy rozmiar to chyba dasz rade. Poza tym w wiekszosci przypadkow
    ktos tam rozumie po wyspiarsku, a w jednym z punktow Louisa, to nawet
    kiedys trafilem na goscia polskojezycznego.
    Oprocz Louisa masz jeszcze w Berlinie Polo i kilka innych pomniejszych
    sklepikow motocyklowych, takiego zageszczenia polaczonego z
    zaopatrzeniem "na miejscu" a nie do sciagniecia w kilka dni nigdzie w PL
    IMHO nie znajdziesz.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 8. Data: 2010-08-03 10:03:06
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > Jedz sobie do tego Berlina jak Ci koledzy radza.

    Kurde chyba mnie przekonujecie ;-) Ode mnie do Berlina to jakieś 300km
    niecałe, więc jednodniowa wyprawa wystarczy. OK, więc jakieś konkretne
    namiary, ulice, dzielnice?
    dzieki i pzdr,
    marcin

  • 9. Data: 2010-08-03 10:33:22
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    OK, google już mnie poprowadzą dalej ;) Więc lecę na zakupy za tydzień. Może
    ktoś ze Słupska / Koszalina lub gdzieś po drodze chce się zabrać? Nie
    ukrywam, że osoba znająca się na rzeczy byłaby mi bardzo pomocna ;)
    pzdr,
    marcin

  • 10. Data: 2010-08-03 14:19:57
    Od: "(pj)" <j...@g...com>