  • 1. Data: 2010-09-06 10:33:01
    Temat: Jak usunąć z wyświetlacza Samsunga Avilii bez GPS'u logo operatora
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Jak usunąć z wyświetlacza Samsunga Avilii napis "Orange PL, MILEGO DNIA"
    Jest na to jakiś sposób? Przesunięcie tapety nic nie daje bo tapeta przesuwa
    się pod tym napisem.

  • 2. Data: 2010-09-06 23:27:19
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał
    > Jak usunąć z wyświetlacza Samsunga Avilii napis "Orange PL, MILEGO DNIA"
    > Jest na to jakiś sposób? Przesunięcie tapety nic nie daje bo tapeta
    > przesuwa się pod tym napisem.

    A jak wygląda karta sim? Jest z Idei, czy już z Orange?

    M.

  • 3. Data: 2010-09-07 00:27:49
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał
    >
    > A jak wygląda karta sim? Jest z Idei, czy już z Orange?

    Karta SIM jest czarna Idei. Jednak przedtem był w niej Orange POP i było to
    samo.

  • 4. Data: 2010-09-07 20:37:42
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał

    > Karta SIM jest czarna Idei. Jednak przedtem był w niej Orange POP i
    > było to samo.

    Z czasów (chyba) Treo 600/650 pamiętam, że nazwy operatorów
    pojawiające się na wyświetlaczach są na sztywno wpisywane w firmware.
    Jest to jakiś tam plik, który mówi telefonowi, że jeśli zobaczy w
    sobie kartę sim z sieci 260 01 to ma pokazywać Plus, PLUS-PL, PlusGSM.
    Gdy będzie to 260 03, to w zależności od wersji (zawartości) użytego
    pliku możesz zobaczyć na wyświetlaczu IDEA, Idea, Orange, Orange PL
    itd. I tak sieć Play przedstawiała się jako 260 06 a nie Play, P4 czy
    cokolwiek innego - ponieważ nie było żadnego "komentarza" przy 260 06.
    Niestety nie uzyskam pewności, bo żadnego Treo już nie posiadam a
    sieci Idea/Orange w tamtym okresie nie używałem.

    Tak, wiem, że to niewiarygodne ale nic innego na ten temat nie
    znajduję w pamięci.
    Pamiętam za to doskonale pierwsze miesiące działania Idei i te napisy
    na Nokiach: MILEGO DNI - ostatnia litera nie mieściła się na
    wyświetlaczu. Coś, co wyglądało na wpisane na sztywno i niedające się
    usunąć :(

    Jest to o tyle zastanawiające, że Avila jest całkiem świeżym aparatem
    a jeśli jeszcze ma smoka (aparat przygotowany przez producenta
    specjalnie dla konkretnego operatora) to już kompletnie nic nie
    rozumiem. Ale może jakaś aktualizacja firmware pomoże, o ile
    oczywiście producent ją oferuje?

    M.

  • 5. Data: 2010-09-08 13:56:19
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak usunąć z wyświetlacza Samsunga Avilii napis "Orange PL, MILEGO DNIA"
    > Jest na to jakiś sposób? Przesunięcie tapety nic nie daje bo tapeta
    > przesuwa się pod tym napisem.
    Wymień w Orange kartę sim. Nie będzie "Miłego Dnia". "Miłego Dnia" jest
    właśnie zapisane na karcie sim. Swego czasu oni zdalnie aktualizowali karty
    i zamiast "Milego Dnia" pojawiło się "Orange" - w sumie więc było 2 x Orange
    na wyświetlaczu - dotyczyło kart z okresu sprzedaży ofery "Jedna Idea".
    Wymiana będzie za darmo, jeśli karta będzie uszkodzona (ale nie
    mechanicznie).

    --
    pwk