  • 1. Data: 2010-09-06 12:37:24
    Temat: Telefon z długo trzymającą baterią
    Od: krisciech <k...@g...com>

    Muszę wybrać jakiś telefon z długo trzymającą baterią.
    Może jakieś sugestie?

    pozdrawiam
    krisciech

  • 2. Data: 2010-09-06 12:40:26
    Temat: Re: Telefon z długo trzymającą baterią
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-06 14:37, krisciech pisze:
    > Muszę wybrać jakiś telefon z długo trzymającą baterią.
    > Może jakieś sugestie?

    Samsung Solid.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-09-06 13:06:34
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "krisciech" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    Muszę wybrać jakiś telefon z długo trzymającą baterią.
    Może jakieś sugestie?

    Czas czuwania wg producenta 43dni
    Samsung E2370

  • 4. Data: 2010-09-06 20:03:10
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    może to
    http://www.komorkomaniak.pl/2984/philips-xenium-x500
    -2-miesiace-czuwania/
    aczkolwiek telefon nie był podobno sprzedawany w Polsce. Za to tu
    http://phonegg.com/Top/Stand-By-Time-Cell-Phones.htm
    l można porównać kilka
    długo działajacych telefonów

  • 5. Data: 2010-09-09 19:42:01
    Od: robert <s...@t...pl>

    > Czas czuwania wg producenta 43dni
    > Samsung E2370

    Stanowczo odradzam ten model.
    Bateria to jedyna jego zaleta, reszta to same wady.

    Najpoważniejszą jest brak sopranu w głosie rozmówcy, co bardzo
    utrudnia zrozumienie co ktoś mówi.

  • 6. Data: 2010-09-09 21:27:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 6 Sep 2010 05:37:24 -0700 (PDT), krisciech napisał(a):

    > Muszę wybrać jakiś telefon z długo trzymającą baterią.
    > Może jakieś sugestie?

    Nokia 3109 classic.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2010-09-10 08:32:29
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    robert wrote:
    > Najpoważniejszą jest brak sopranu w głosie rozmówcy, co bardzo
    > utrudnia zrozumienie co ktoś mówi.

    Jak gadam z barytonem to mi nie soprany w głowie ;P

    Jakub

    MSPANC