  • 31. Data: 2014-12-30 12:34:48
    Temat: Re: Testy psych dla policji
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "mk4" <m...@d...nul> wrote in message news:m7sh2f$uul$1@usenet.news.interia.pl...

    > Tys chyba ochujal do reszty skoro dla ciebie to bylo usilowanie zabojstwa.

    a podobnych sytuacjach policjant na miejscu babci siega po bron,
    a kierowca ma zarzuty usilowania zabojstwa policjanta

    bylo tu opisywane kilka podobnych spraw, ostatnia oidp z blokada i
    motocyklista ktory zostal zastrzelony po podobno celowal w policjanta
    ktory po tym jak ow przejechal za blokade strzelil mu w kark

    --
    http://db.org.pl/

  • 32. Data: 2014-12-30 12:57:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Sorry, ale kto jak kto - tłumaczenie w wykonaniu
    > _policjanta_wydziału_ruchu_drogowego_ , że nie zdaje sobie on sprawy z
    > konsekwencji zabawy w celowanie w niepełnosprawnych ruchowo ludzi
    > samochodem... No nie wiem - jest równie wiarygodne jak zeznanie lekarza,
    > który strzeliłby do właściciela kantoru, że on wcale nie chciał go
    > zabić, a jedynie kantor okraść. I tak przypadkiem wyszło.

    Można tłumaczyc owrotnie - policjantka ruchu drogowego, wiec doskonale
    wiedziała jak zachowuje sie auto i w sposób profesjonalny przestraszyła
    staruszkę bez powodowania realnego zagrozenia dla jej zycia :)

    Nie, nie bronie policjantki - nie rozumiem, dlaczego została oddelegowana
    do patrolowania ulicy a nie do patrolowania pśredniaka pracy.

    Ale zarzut próby morderstwa nie trzyma sie kupy i to tylko zabieg mający
    zwiekszyc wine policjantki. Niepotrzebnie - wina jest wystarczająco duza.

  • 33. Data: 2014-12-30 13:04:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-30 10:55, m wrote:

    > Nie jest ważne gdzie strzelił, ale gdzie strzelał. Tak samo tutaj - nie
    > jest ważne jak wyszło ale czy celowali w staruszkę czy nie. IMHO nie
    > celowali.

    No przecież wyraźnie celowali. Inne wytłumaczenie takiego manewru
    wymagałoby karkołomnego tłumaczenia, że nie zauważyła jej najpierw
    przechodzącej przed maską, potem ruszyła i dalej jej nie widziała, potem
    postanowiła ot tak sobie zmienić pas, potem znów jej nie zauważyła...
    Jedyne wytłumaczenie tego manewru jest takie, że jednak w nią celowała.
    Pytanie dlaczego - jak dla żartu, to wariatka, w innym przypadku to
    usiłowanie zabójstwa. IMHO będzie że była niepoczytalna - co wcale nie
    jest moim zdaniem wykluczone w trakcie dochodzenia. Ostatnio taka moda.

    Shrek.

  • 34. Data: 2014-12-30 13:10:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-30 12:57, Budzik wrote:

    > Można tłumaczyc owrotnie - policjantka ruchu drogowego, wiec doskonale
    > wiedziała jak zachowuje sie auto i w sposób profesjonalny przestraszyła
    > staruszkę bez powodowania realnego zagrozenia dla jej zycia :)

    Podobnie można tłumaczyć jakby strzelała w tłum - on umie strzelać, więc
    wszystko pod kontrolą.

> [...]
    > zwiekszyc wine policjantki. Niepotrzebnie - wina jest wystarczająco duza.

    IMHO jak ktoś _z_premedytacją_ celuje jadącym samochodem w pieszego (a
    tak tu było), to jest to usiłowanie zabójstwa. Albo nieumiejętność
    kierowania swoim postępowaniem.

    To nie jest, że ktoś się zagapił, że chciał pozapierdalać i tak głupio
    wyszło, że wpadł w poślizg. Celowała umyślnie jadącym samochodem w
    pieszego, na dodatek widać że niezbyt sprawnego ruchowo.

    Tak czy inaczej - albo odpowiedzialność karna, albo pobyt w zakładzie
    zamkniętym. Z oczywistych względów wypad z policji.

    Shrek.

  • 35. Data: 2014-12-30 13:12:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-30 12:34, m4rkiz wrote:

> [...]
    > motocyklista ktory zostal zastrzelony po podobno celowal w policjanta
    > ktory po tym jak ow przejechal za blokade strzelil mu w kark

    Właśnie - u nas niby nie ma prawa precedensu, ale sądy jednak podobne
    sprawy biorą pod uwagę. Jak jest zwykle kwalifikowana próba staranowania
    policjanta? Jako wykroczenie?

    Shrek.

  • 36. Data: 2014-12-30 13:41:39
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-30 12:27, m4rkiz wrote:
    > "m" <m...@g...com> wrote in message
    >
    > ale przeciez wyraznie celowala w nia, co najwyzej z zalozeniem ze albo
    > zdazy
    > wyhamowac albo babcia odskoczy, bez naglej, dodatkowej reakcji jednej ze
    > stron
    > doszloby do potracenia, jak dla mnie celowanie jest oczywiste

    No a co to ma do rzeczy? Licza sie intencje a te byly jasne.

    Intencja na pewno nie bylo - jak to jakis duren tu sugeruje - odebranie
    zycia tej kobiecie.

    --
    mk4

  • 37. Data: 2014-12-30 13:49:28
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-30 12:34, m4rkiz wrote:
> [...]
    > motocyklista ktory zostal zastrzelony po podobno celowal w policjanta
    > ktory po tym jak ow przejechal za blokade strzelil mu w kark

    Dobierasz zupelnie nieadekwatne przyklady. Mylizs pojecia. Gdyby w
    takiej sytuacji ktos strzelil to jeszcze z tym filmikiem w zaden sposob
    nie wybronilby sie, ze to byla koniecznosc. Jak ostateczna kwalifikacja
    czynu to juz sprawa sporna - ale brednie, ze policjant na miejscu babci
    siega po bron stawia cie w szeregu ze Shrekiem.

    A ten nic nie rozumie tylko glosno krzyczy i lansuje to co by chcial
    zeby bylo (na szczesnie to sa jedynie jego rojenia, ktore w zderzeniu z
    rzeczywistym stanem rzeczy okazuja glupim oszolomstwem).

    --
    mk4

  • 38. Data: 2014-12-30 13:49:44
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 13:41:49 UTC+1 użytkownik mk4 napisał:

    > No a co to ma do rzeczy? Licza sie intencje a te byly jasne.
    >
    > Intencja na pewno nie bylo - jak to jakis duren tu sugeruje - odebranie
> [...]

    Też mi się tak wydaje. Co więcej nie da się wykluczyć że chciała ochronić
    przechodzącą. A że nie wyszło na filmie najlepiej to zrobił się problem.

  • 39. Data: 2014-12-30 13:50:54
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-30 13:12, Shrek wrote:

    > Właśnie - u nas niby nie ma prawa precedensu, ale sądy jednak podobne
    > sprawy biorą pod uwagę. Jak jest zwykle kwalifikowana próba staranowania
    > policjanta? Jako wykroczenie?

    A ty na filmiku widziales probe "staranowania" kobiety?

    Krew mnie zalewa, ze tacy durnie jak ty chodza tymi samymi ulicami co ja.
    Masakra.

    --
    mk4

  • 40. Data: 2014-12-30 14:18:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-30 13:49, k...@g...com wrote:

    > Też mi się tak wydaje. Co więcej nie da się wykluczyć że chciała ochronić
    przechodzącą. A że nie wyszło na filmie najlepiej to zrobił się problem.

    Jaka ona dobra... Zupełnie jak Stalin - a mógł zabić.

    Shrek.