  • 151. Data: 2015-01-03 09:02:59
    Temat: Re: Testy psych dla policji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-01-03 02:49, RadoslawF wrote:

    > Zanim zadasz swoje pytanie nie związane z tematem dyskusji
    > odpowiedz na moje związane. Skąd wytrzasnąłeś zajeżdżanie
    > drogi ucieczki pieszemu ? Radiowóz przejechał za pieszym a
    > nie przed. Nie widziałeś tego na filmie ?

    Ano - radiowóz przejechał za pieszym, samochody będące "zagrożeniem"
    zostały przed pieszym.

    Jeśli dalej żyjemy w geometrii euklidesowej, to mi wychodzi, że pieszy
    znalazł się między "zagrożeniem" a radiowozem. Czyli między młotem, a
    kowadłem. Osłanianie jak chuj;)

    EOT.

    SShrek.

  • 152. Data: 2015-01-03 20:32:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-03 o 09:02, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Jeśli dalej żyjemy w geometrii euklidesowej, to mi wychodzi, że pieszy
    > znalazł się między "zagrożeniem" a radiowozem. Czyli między młotem, a

    Czyli dałeś się złapać na kłamstwie lub niewiedzy i teraz chciałbyś
    EOT ?
    Radiowóz przejechał za pieszym, "potencjalne zagrożenie" stało
    na prawo od pieszego a pieszy będąc na przejściu nie był między
    zagrożeniem a radiowozem.