  • Data: 2017-09-30 01:31:30
    Temat: Tesla nie ma szans
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Trzecia dekada XXI wieku to lata 2075-2100. Mnie to kolo chuja lata bo nawet jak bym
    byl zolwiem to tez bym nie dozyl. Jak ktos z dzisiejszych uzytkownikow grupy
    samochody dozyje to bedzie srajacym i szczacym pod siebie warzywem. Z innych powodow
    latania mi kolo chuja takich informacji moze byc to ze Ziemia bedzie po kolejnej
    swiatowej wojnie atomowej. Moze byc wszedzie na swiecie obowiazujaca dla wszystkich
    religia islam. Moze byc po globalnym ociepleniu i w modzie beda lodki. A jak by bylo
    oziebienie to sanki i ciagnace je psy beda ta topie. W zasadzie to nie wiadomo czy
    bedzie jutro i nagle wizjonerzy planuja samochody na za piecdziesiat lat.