  • 41. Data: 2020-10-07 16:54:53
    Temat: Re: Tesla do Chorwacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:rlkkai$8jf$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 07-10-2020 o 16:28, J.F. pisze:

    >W sensie że z Poznania do Zwardonia jest 220 km? ;-)

    W sensie, ze z Makowa do Novigradu jest ~900km, a z Poznania 1120.

    >Kiedyś tak mi się chciało.

    A przeciez czlowiek nie moze tyle przejechac dziennie :-)

    >Bingo.
    >Inaczej nie pisałbym o PIERWSZYM noclegu.

    Ale kiedys jednak dawales rade :-)

    >Ano.
    >Z Chorwacji do Międzylesia dojechałem na raz rok temu, ale wolałbym
    >tego nie powtarzać, bo sensowniejszy jest nocleg gdzieś w Czechach
    >lub na Słowacji (zależnie od wybranej drogi).

    No chyba, ze do Poznania na raz :-)

    J.

  • 42. Data: 2020-10-07 17:03:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-10-2020 o 16:54, J.F. pisze:

    > W sensie, ze z Makowa do Novigradu jest ~900km, a z Poznania 1120.

    Ale bocznymi drogami, po których jedzie się wolno.
    Bądźmy konsekwentni i mówmy o drogach po autostradach.

    > A przeciez czlowiek nie moze tyle przejechac dziennie :-)

    Może, aczkolwiek sensu w tym niewiele.

    > Ale kiedys jednak dawales rade :-)

    Ale potem zazwyczaj jeździłem dalej niż tylko do Chorwacji.
    Tam

    Tylko po co?

  • 43. Data: 2020-10-07 17:55:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale bocznymi drogami, po których jedzie się wolno.
    >Bądźmy konsekwentni i mówmy o drogach po autostradach.

    Ale to w jednej czesci te same drogi, w drugiej czesci tez autostrady
    i ekspresowki, i dopiero w trzeciej jakies "boczne".
    Ale Maków-Zwadon to tez jest "boczna" ... o ile w ogole on przez
    Zwardon pojechal.

    Tak na teraz google mowi z Makowa 908km 9:49, z Poznania 1119km
    12:08, wiec to dosc szybkie 200 km :-)

    >Może, aczkolwiek sensu w tym niewiele.

    Ja tam nie widze sensu w nocowaniu co 200km, ale co kto lubi ...

    Zeby nie marnowac czterech dni :-)

    J.

  • 44. Data: 2020-10-07 18:15:27
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-07 o 16:31, nadir pisze:

    > Ale zbiornik zatankowany w 10% waży 1/10 pełnego baku. Z akumulatorem to
    > nie przejdzie.

    Zależy od punku widzenia, zbiornik z paliwem płynnym zatankowany
    ile będzie ważył procent akumulatora w elektryku? 10% czy 5%.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2020-10-07 19:26:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.10.2020 o 18:15, RadoslawF pisze:

    > Zależy od punku widzenia, zbiornik z paliwem płynnym zatankowany
    > ile będzie ważył procent akumulatora w elektryku? 10% czy 5%.

    Nie zależy od żadnego punktu widzenia. Akumulator pełny i rozładowany
    ważą tyle samo.

  • 46. Data: 2020-10-07 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz N...@o...pl ...

    > super!!! nie wiedziałem że się tak da.
    > To ja proszę coś o wielkości xsary picasso, citroena c4, o zasięgu
    > do 50km. wyjmowane tylne fotele bez narzędzi byłyby plusem.
    > Co polecasz z elektryków?

    nissan ev200?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 47. Data: 2020-10-07 22:57:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-10-2020 o 17:55, J.F. pisze:

    > Ale to w jednej czesci te same drogi,

    > Tak na teraz google mowi z Makowa  908km 9:49, z Poznania 1119km 12:08,

    Przez polskie autostrady?
    Nawet bez sprawdzanie - niemożliwe, na sam Śląsk mam ze 400 km, a dalej
    droga ta sama.

    > wiec to dosc szybkie 200 km :-)

    No a i mówi, że z Poznania do Zwardonia jest,

    > Ja tam nie widze sensu w nocowaniu co 200km

    Rozumiem, że między 800 a 200 nie ma nic pośrodku?

    > Tylko po co?
    >
    > Zeby nie marnowac czterech dni :-)

    Tyle że ja nic nie marnuję, tylko zyskuję dodatkowe 4 dni wakacji.
    Gnając na złamanie karku zmarnowałbym półtora dnia, bo nic z bym z nich
    nie miał.

    Owszem - tracę kilka dni urlopu, ale nie wakacji.

  • 48. Data: 2020-10-08 09:00:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Przez polskie autostrady?
    >Nawet bez sprawdzanie - niemożliwe, na sam Śląsk mam ze 400 km, a
    >dalej droga ta sama.

    Z Poznania jedziesz przez wroclaw i brno.
    W Austrii zaczyna sie ta sama droga ...
    ale do Austrii masz kupe autostrad/ekspresowek.

    >Rozumiem, że między 800 a 200 nie ma nic pośrodku?

    Zysk to kiepska nazwa, bo jednak trzeba w samochodzie swoje
    odsiedziec.

    >Gnając na złamanie karku zmarnowałbym półtora dnia, bo nic z bym z
    >nich nie miał.

    No coz, padla tam sugestia, ze okolicach Grazu piekne widoki ... ale
    ja sie skupiam na drodze niestety ...

    >Owszem - tracę kilka dni urlopu, ale nie wakacji.

    Cieply akwapark po zimnym Baltyku to moze i dobry pomysl, ale nie o
    Baltyku rozmawiamy :-)

    Hm, jakies fajne termy w szerokich okolicach Wiednia poradzisz ?
    Pojezdzic ostatnie pol dnia na nartach, przejechac kawalek, przespac
    sie ... to nie jest takie glupie,

    J.

  • 49. Data: 2020-10-08 09:20:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-10-2020 o 09:00, J.F. pisze:

    > Z Poznania jedziesz przez wroclaw i brno.

    Tam nie ma autostrad, tylko wolna droga do Ołomuńca.
    Nie wchodzi w rachubę przy porównaniu czasu do drogi po autostradach ze
    Zwardonia.

    > Zysk to kiepska nazwa, bo jednak trzeba w samochodzie swoje odsiedziec.

    Kilka godzin dziennie, reszta to rozrywka.
    Dokładanie tak samo jak jedziesz na wycieczkę już w miejscu docelowym.

    > No coz, padla tam sugestia, ze okolicach Grazu piekne widoki

    Których bym nie widział, bo zapitalałbym autostradą na złamanie karku.
    Zresztą, obecnie najsensowniejsza droga do Chorwacji prowadzi przez
    Słowację i Węgry.

    > Cieply akwapark po zimnym Baltyku to moze i dobry pomysl, ale nie o
    > Baltyku rozmawiamy :-)

    Ale o aquaparkach już tak.
    Zazwyczaj staję w nich po drodze.

    > Hm, jakies fajne termy w szerokich okolicach Wiednia poradzisz ?

    Polecam jazdę przez Węgry.
    Termów po drodze zatrzęsienie, po stronie chorwackiej również.

    > Pojezdzic ostatnie pol dnia na nartach, przejechac kawalek, przespac sie
    > ... to nie jest takie glupie,

    Ano właśnie.

  • 50. Data: 2020-10-08 09:51:43
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, October 8, 2020 at 9:20:11 AM UTC+2, Cavallino wrote:

    > Polecam jazdę przez Węgry.
    > Termów po drodze zatrzęsienie, po stronie chorwackiej również.

    ale J.F pytal pod katem wyjazdu na narty, czyli raczej kierunek Tyrol...
    Wtedy przerwa w okolicach Wiednia jest OK.
    Letnie wyjazdy to mniejszy problem, zawsze cos sie znajdzie po drodze (choc ~mc temu
    przez covida moj plan postoju na ~tydzien w Slowenii lub Austrii padl i skonczylo sie
    na drodze do i z Chorwacji jednym ciurem...)
    Na narty to zima zazwyczaj, wiec mniejsze mozliwosci, a rozbijanie wyjazdu na jakies
    2 osrodki narciarskie oznacza 2 karnety itp..., zwlaszcza, ze jak sie jedzie w cos
    duzego, to w tydzien trudno przejezdzic...