  • 11. Data: 2017-10-06 09:07:01
    Temat: Re: Tesla - Model 3 - rozczarowujące liczby.
    Od: p...@g...com

    --A ile dają gwarancji na Teslę?

    nie mam pojecia ale chocby kombinowali to europejskich regulacji nie omina wiec 2
    lata musi byc a potem bedzie drogo :-) sieci serwisow nie ma, technologia nowa wiec
    mechanikow tez trzeba wyszkolic a to kosztuje czas i pieniadze

  • 12. Data: 2017-10-06 09:18:57
    Od: p...@g...com

    Tesla jest (jeszcze) na fali, entuzjazm trwa i zadne zle wiesci z produkcji nie sa w
    stanie zaklocic hossy :-)

    http://www.deraktionaer.de/aktie/tesla--338810.htm

    najgrozniejszy konkurent GM bedzie gotowy za 18 miesiecy (jak znam zycie min 2 lata)
    a Ford dopiero kompletuje zespol wiec tez dramatu nie ma, wyglada na to ze chlopaki
    nie docenili Tesli i dopiero Model 3 powaznie ich przestraszyl :-)

  • 13. Data: 2017-10-06 12:02:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >zycie min 2 lata) a Ford dopiero kompletuje zespol wiec tez dramatu
    >nie ma, wyglada na to ze chlopaki nie docenili Tesli i dopiero Model

    ale eGolfa juz widzialem.
    No i te Nissany, co sie juz ich ponoc wiecej niz Tesli sprzedalo (w
    Japonii ?).

    Mysle ze nie Tesla, tylko pare krajow.
    Holandia, GB, pare niemieckich miast.

    Zaraz ... GM ? Przeciez on mial pierwszy elektryczny samochod na rynku
    !
    Tylko wszystko zaoral ... az tak dokladnie zaoral ?

    J.

  • 14. Data: 2017-10-06 15:27:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Oct 2017 13:16:37 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:
    > Tak i są poświadczenia w sieci, że ci co zrezygnowali dostali
    > pieniądze
    > spowrotem. Z jakimś tam opóźnieniem ale dostali.

    Ale ja pytam o przypadek jak Tesla zrezygnuje a nie klienci.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2017-10-06 16:30:50
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 06 Oct 2017 15:27:17 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >Ale ja pytam o przypadek jak Tesla zrezygnuje a nie klienci.

    To klienci obliżą łapę ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 16. Data: 2017-10-06 20:54:38
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Ale ja pytam o przypadek jak Tesla zrezygnuje a nie klienci.

    Tesla nie zrezugnuje, za głeboko zainwestowali w to aby zrezygnować na
    samym końcu.

  • 17. Data: 2017-10-06 21:20:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    >Tesla nie zrezugnuje, za głeboko zainwestowali w to aby zrezygnować
    >na
    >samym końcu.

    To nie tylko od chciejstwa zalezy ...

    J.

  • 18. Data: 2017-10-06 21:45:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 października 2017 20:54:40 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Tesla nie zrezugnuje, za głeboko zainwestowali w to aby zrezygnować na
    > samym końcu.
    Plichta też nie zrezygnował sam;)
    Czasami biznes nie wyjdzie po prostu

  • 19. Data: 2017-10-06 22:56:26
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Plichta też nie zrezygnował sam;)
    > Czasami biznes nie wyjdzie po prostu

    No to pisałem już o bankructwie. A rezygnacja to jednak cos innego.

  • 20. Data: 2017-10-07 01:05:57
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.10.2017 o 08:07, p...@g...com pisze:
> [...]
    mechanikow tez trzeba wyszkolic a to kosztuje czas i pieniadze

    Mechanicy sami się wyszkolą i jeszcze za to zapłacą. Po to, żeby mieć
    lepszą pracę, lub po to, żeby mieć jedyny warsztat w regionie.

    Łukasz