  • 61. Data: 2015-10-17 01:05:50
    Temat: Re: Tesla
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:mvr9o3$rs9$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"

    > Weźmiesz ją ze sobą jak będziesz do sklepu jechał po coś innego.
    > Specjalnie w podróż dla wyrzucenia bateryjki nie jedź, to sensu nie ma.
    > ---
    > Weź mi życia nie organizuj. Ja mówię ile to naprawdę kosztuje a nie, że
    > akurat wszyscy przy okazji wszystko załatwiają i wychodzi 20 tys. km na
    > rok.

    No jeszcze z byka nie spadłem żeby jechać z jedną bateryjką do Tesco,
    czy Castoramy w których bywam raz na tydzień-dwa. Bateryjka sobie
    leży z innymi zużytymi w miseczce przy drzwiach wejściowych i jak
    się jedzie do sklepu to się zabiera ją do kieszeni. To naprawdę łatwe jest.

  • 62. Data: 2015-10-17 07:21:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17.10.2015 o 01:05, Pszemol pisze:

> [...]
    > leży z innymi zużytymi w miseczce przy drzwiach wejściowych i jak
    > się jedzie do sklepu to się zabiera ją do kieszeni. To naprawdę łatwe jest.

    W Polsce nie trzeba nigdzie jechać, bo takie pudełka na baterie są w
    każdym hipermarkecie, czy nawet w Biedronce, więc przy okazji każdych
    codziennych lub cotygodniowych zakupów można je tam zostawić.

  • 63. Data: 2015-10-17 08:49:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Teraz wymysł ciekawa ekologiczna teorie co się z tymi bateriami zebranymi w każdej
    biedronce, a tak naprawdę w każdym sklepie o powierzchni sprzedaży od 30 m2 wzwyż,
    dzieje. Ja nabijam się z frajerów bo wiem co się dzieje z bateriami i zarowkami
    zebranymi w takich miejscach. Wyjątkiem są hipermarkety. One uczciwie oddają zebrane
    ekosmieci do utylizacji.

  • 64. Data: 2015-10-17 09:57:53
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-10-15 o 04:58, Pszemol pisze:
    > "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Prywatna firma - jeśli on w to wierzy i własne pieniądze
    > jakie zarobił na sprzedaży innych firm w to ładuje to
    > chyba mu wolno... A jeśli inwestorzy zgadzają się że jego
    > plan to dobra inwestycja to gdzie tu jakieś naciąganie?

    Ci z Amber Goldu też wierzyli i dobrowolnie kasę wpłacali... :-)
    T.

  • 65. Data: 2015-10-17 16:44:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T." <k...@i...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Ci z Amber Goldu też wierzyli i dobrowolnie kasę wpłacali... :-)

    Co innego obiecywali inwestorom.

  • 66. Data: 2015-10-17 16:44:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > W Polsce nie trzeba nigdzie jechać, bo takie pudełka na baterie są w
    > każdym hipermarkecie, czy nawet w Biedronce, więc przy okazji każdych
    > codziennych lub cotygodniowych zakupów można je tam zostawić.

    O tym mówię, bo przecież do hipermarketu na tygodniowe zakupy
    nie idę tylko jadę :-P

  • 67. Data: 2015-10-17 16:45:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > dzieje z bateriami i zarowkami zebranymi w takich miejscach. Wyjątkiem są
    > hipermarkety. One uczciwie oddają zebrane ekosmieci do utylizacji.

    To co się z nimi dzieje zależy czy w takim małym sklepie
    kierownikiem jest Zenek czy ktoś, kto myśli... ;-)

  • 68. Data: 2015-10-17 20:01:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Głupszy jesteś niż ustawa przewiduje. W przepisach stoi kto ma zbierać baterie i
    jakie są sankcje za nie zbieranie jeśli musi zbierać. W tych samych przepisach nie ma
    nic o sposobie dalszego postępowania z zebranymi bateriami. Wracaj do Ameryki tam z
    niewielkim upośledzeniem umysłowym będziesz uchodził za geniusza.

  • 69. Data: 2015-10-17 20:17:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > samych przepisach nie ma nic o sposobie dalszego postępowania z zebranymi
    > bateriami. Wracaj do Ameryki tam z niewielkim upośledzeniem umysłowym

    Zacytuj te przepisy z których takie wnioski wyciągasz...

  • 70. Data: 2015-10-17 22:53:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17.10.2015 o 16:44, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > O tym mówię, bo przecież do hipermarketu na tygodniowe zakupy
    > nie idę tylko jadę :-P

    Ale Biedronki w Polsce, to już prawie zakupy codzienne i wystarczy iść.