  • 51. Data: 2010-01-05 10:37:56
    Temat: Re: Termotransfer i "cynowanie" po radziecku
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    Jacek Maciejewski pisze:

    > Amoniaku a właściwie stężonej wody amoniakalnej używa się do
    > profesjonalnego trawienia płytek. Daje lepsze efekty niż FeCl3 - brak
    > podtrawień, szybszy proces.

    Choroba też nie wiedziałem , dzięki :-).
    AK

  • 52. Data: 2010-01-05 10:44:20
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Wlasciwie bylem pewny, ze ktos mi zarzuci robienie biznesu...

    Straaaaaszne i jakie naganne i nie etyczne, a fe !!! ;-). Ja bym to
    zrobił jeszcze straszniej, pociąłbym na A4 i na Allegro po 10 zł plus
    VAT he he he a jak !

    AK

  • 53. Data: 2010-01-05 10:49:53
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze straszniej, pociąłbym na A4 i na Allegro po 10 zł plus VAT he he

    Ty to masz leb ;)

    Czy ja dobrze rozumiem, ze na tym papierze ma sie dobrze drukowac
    grafika drukarka laserowa?

  • 54. Data: 2010-01-05 11:02:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Tuesday, January 5, 2010, 11:37:47 AM, you wrote:

    > w przedświąteczny wtorek na jednej ze stacji paliwowych widziałem

    > a ze dwa lata temu ostatnio w spożywczym kupowałem saletrę potasową, a
    > nie sól do peklowania..

    Masakra z taką dyskusją... Chodzi o to, że dawniej nie trzeba było na
    takie rzeczy polować. Po kwasy chodziło się do Chemii a po saletrę do
    peklowania do byle jakiego spożywczego czy też do Chemii. Teraz trzeba
    szukać. Bo sprzedawców postraszono istniejącymi i nieistniejącymi (tak
    - wiele z tego to legendy) przepisami zakazującymi obrotu niektórymi
    towarami, koniecznymi do produkcji narkotyków lub środków wybuchowych.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 55. Data: 2010-01-05 11:26:04
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    >
    > Ty to masz leb ;)
    >
    > Czy ja dobrze rozumiem, ze na tym papierze ma sie dobrze drukowac

    No tak na tej gładkiej powierzchni ma być toner, rysunek, grafika. Przed
    wielkim interesem warto sprawdzić czy nie przywiera jak inny papier
    przywarł do wałka koledze. Co by nie pozaklejac drukarek na całym
    Allegro. ;-)
    AK

  • 56. Data: 2010-01-05 11:38:00
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

> [...]
    > - wiele z tego to legendy) przepisami zakazującymi obrotu niektórymi
    > towarami, koniecznymi do produkcji narkotyków lub środków wybuchowych.

    Fakt masakra, jest wiecej takich bredni podsycanych przez media ale
    to NTG i nie czas i miejsce na te sprawy. Zawsze byli źli ludzie,
    złoczyńcy i mendy ale to nie powód aby normalnym ludziom ograniczać
    swobodę wyboru.
    W kazdym razie okreslenie tego mianem masakra jest własciwe.
    pozdr
    AK

  • 57. Data: 2010-01-05 12:05:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    [...]

> [...]
    > swobodę wyboru.
    > W kazdym razie okreslenie tego mianem masakra jest własciwe.

    Tu masz rozporządzenie wymieniające m.in. kwas siarkowy, aceton i
    toluen:
    http://bgif.n2.nor.pl/rep/gif/pdf-y/ROZP/ROZP_UE_111
    _2005_PL.pdf

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 58. Data: 2010-01-05 13:00:45
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > do wałka koledze. Co by nie pozaklejac drukarek na całym Allegro. ;-)

    Małe sprostowanie.
    Mnie nie przykleiło papieru do wałka lecz toner zamiast na papierze (podkładzie
    z naklejek( został zafiksowany na goraco na wałkach wewnątrz drukarki. Częściowo
    bęben oczyścił się sam jak puściłem zwykłą kartkę do wydruku i ścieżki przelazły
    na kartkę ale i tak musiałem rozbierać ponieważ rozlazło się to po pozostałych
    wałkach i drukarka paprała wydruki.
    Trzeba było rozkręcać i czyścić wałki rozpuszczalnikiem.

    Marek

  • 59. Data: 2010-01-05 13:08:13
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Z tego samego powodu nie kupisz elektrolitu do akumulatora.

    Elektrolit do akumulatora kupowałem jakies 3 tygodnie temu w sklepie
    motoryzacyjnym.
    litrowe opakowanie gotowego elektrolitu 2,5zł.

    > A wcześniej bez problemów i mocne kwasy można było kupić. Płytki się
    > trawiło w kilkanaście sekund w azotowym a nie pieprzyło z chlorkiem...

    Jakiś czas temu rozpytywałem po hurtowniach za odczynnikami do czernienia
    miedzi. Kobita bez problemu chciała mi sprzedać. Tylko jeden warunek, musiało
    być na fakturę więc firmę.

    Marek

  • 60. Data: 2010-01-05 13:19:32
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Tu masz rozporządzenie wymieniające m.in. kwas siarkowy, aceton i
    > toluen:
    > http://bgif.n2.nor.pl/rep/gif/pdf-y/ROZP/ROZP_UE_111
    _2005_PL.pdf

    Zawsze mówiłem z zboczone rozporządzenia ograniczaja swobodę w UE.
    Ciekawe że nie zabronili jeszcze wody, powietrza, zapałek, samochodów i
    skuterów do przewożenia surowców i gotowego wyrobu.

    Marek