  • 21. Data: 2016-01-11 10:57:13
    Temat: Re: "Termotransfer" chemiczny (na zimno)
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 stycznia 2016 23:43:38 UTC+1 użytkownik Jarek P. napisał:

    > Szczegóły, proporcje i skład płynu transferującego (zrobiłem go inaczej, niż autor
    filmu) postaram się opisać dokładniej jutro, póki co zdjęcie:

    Obiecane szczegóły wraz ze zdjęciami:

    http://domwlesie.eu/2016/01/11/transfer-chemiczny/

  • 22. Data: 2016-01-11 15:17:32
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jarek P. pisze:

    filmu) postaram się opisać dokładniej jutro, póki co zdjęcie:

    > Obiecane szczegóły wraz ze zdjęciami:
    >
    > http://domwlesie.eu/2016/01/11/transfer-chemiczny/

    Wordpress Ci się wykrzaczył
    Warning: mysql_set_charset(): Error executing query in
    /home/domwlesi/domains/domwlesie.eu/public_html/wp-i
    ncludes/wp-db.php on
    line 782

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 23. Data: 2016-01-11 16:54:06
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-11 15:17, AlexY wrote:
    [...]
    > Wordpress Ci się wykrzaczył
    Teraz to 404 pokazuje. A około południa link działał. Chyba provider
    jest do dupy - trochę ruchu i leży.

  • 24. Data: 2016-01-11 18:11:02
    Od: d...@g...com

    użytkownik JDX napisał:
    > On 2016-01-11 15:17, AlexY wrote:
    > [...]
    > Teraz to 404 pokazuje. A około południa link działał. Chyba provider
    > jest do dupy - trochę ruchu i leży.

    Sam jest sobie winien, wrzucił link na wykop, a tam wiadomo,
    tysiące klikaczy.

  • 25. Data: 2016-01-11 18:23:01
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 11.01.2016 o 16:54, JDX pisze:
    > On 2016-01-11 15:17, AlexY wrote:
    > [...]
    > Teraz to 404 pokazuje. A około południa link działał. Chyba provider
    > jest do dupy - trochę ruchu i leży.

    albo producenci laminatorów zhackowali...

  • 26. Data: 2016-01-11 20:40:44
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-01-11 o 10:57, Jarek P. pisze:

    filmu) postaram się opisać dokładniej jutro, póki co zdjęcie:

    > Obiecane szczegóły wraz ze zdjęciami:
    >
    > http://domwlesie.eu/2016/01/11/transfer-chemiczny/

    Wrzuć to na elektrodę, przynajmniej będzie zachowane na
    przyszłość.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 27. Data: 2016-01-11 20:41:44
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-01-11 o 16:54, JDX pisze:
    > On 2016-01-11 15:17, AlexY wrote:
    > [...]
    > Teraz to 404 pokazuje. A około południa link działał. Chyba provider
    > jest do dupy - trochę ruchu i leży.

    A masz to ściągnięte? możesz na mój adres wysłać?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 28. Data: 2016-01-11 21:53:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przyszlosc na elektrodzie czasami nie polega na tym ze jakies punkty trzeba miec albo
    byc zarejestrowanym na tym zalosnym portaliku? Jesli to ma byc tak zachowane dla
    potomnych to ja bym tam nie archiwizowal.

  • 29. Data: 2016-01-11 22:32:59
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-11 20:41, janusz_k wrote:
    [...]
    > A masz to ściągnięte? możesz na mój adres wysłać?
    Nie mam, ale strona już żyje. W każdym razie na wszelki wypadek zrobiłem
    kopię:
    http://web.archive.org/web/20160111212937/http://dom
    wlesie.eu/2016/01/11/transfer-chemiczny/

  • 30. Data: 2016-01-11 23:06:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > ja nie znałem nikogo.
    > Napisz sprostowanie do Wikipedii, że kłamią o narkotycznych
    > właściwościach tri.
    >
    > Mylenie tri z tetrą jest bardzo powszechne. Oba są rozpuszczalnikami,
    > oba były używane w pralniach chemicznych. Z tym, że tri zostało
    > zakazane w pralniach już kilkadziesiąt lat temu. Owszem - dla chemików
    > jest nadal dostępne.
    >
    > To, że Ty nie znasz nikogo, kto by się zaprawiał tri, o niczym nie
    > świadczy. Ja takich znałem. I wiem, jak skończyli :(

    Bzdurzycie towarzyszu.
    Pracowałem w laboratoriach, gdzie Tri używano do odtłuszczania aparatury
    (manometry, przetworniki ciśnień i przepływów itp.), która pracowała na
    instalacjach tlenowych.
    Stosowano Tri właśnie z tego względu, że jest niepalne, a do tego ma
    silne właściwości odtłuszczające.
    Przyrządy musiały być odtłuszczane, ponieważ były wzorcowane na prasach,
    w których czynnikiem roboczym był olej.
    Pozostawienie najmniejszych resztek tłuszczu groziło wybuchem.
    Jeżeli chodzi o właściwości halucynogenne czy też silnie narkotyczne to
    jakoś sobie nie przypominam naćpanych pracowników, a tym bardziej, żeby
    ktoś miał omamy.
    Sam też nie raz używałem. Fakt, faktem nie wdychałem celowo, ale czasami
    się nawdychałem i jakoś nie odczuwałem, abym był naćpany.