  • 1. Data: 2016-01-06 13:12:30
    Temat: QI charger. Jak zwiększyć zasięg ładowarki bezprzewodowej
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    mam kilka telefonów i kilka ładowarek bezprzewodowych. prefekcyjnie
    działają telefony bez etui. ale te które mają grube hybrydowe etui
    sprawiają problemy. chciałbym zwiększyć zasięg ładowania o 3mm.

    telefony które mają etui, po połóżeniu na ładowrace, informują że są
    ładowane bezprzewodowo i ładowanie jest natychmiast przerywane. zawsze,
    przy wszytkich ładowarkach i 2 różnych telefonach. poczym znowu
    wyskakuje komunkat że rozpoczęto ławowanie bezprzewodowe i znowu koniec.
    tak więc co kilka sekund słychać dzwięk rozpoczęcia ładowania. Teraz
    super ciekawostka: trzeba położyć telefon centralnie na ładowarce,
    następnie po sekundzie przesunąć w dół - wtedy się ładują
    nieprzerwanie. mniejsza o kierunek przesunięcia, bo to raczej przypadek,
    ale trudno mi jest wytłumaczyć dlaczego tylko tak to działa. czy
    ładowarka i telefon "dogadują" się jakoś w początkowej fazie?
    Czy da się nawinąć lepszą antenę do tej ładowarki którą mam, czy jest to
    w domowych warunkach niemożliwe do wykonania?

    ToMasz

  • 2. Data: 2016-01-07 01:33:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-06 o 13:12, ToMasz pisze:
    > witam
    > (...)
    > Czy da się nawinąć lepszą antenę do tej ładowarki którą mam, czy jest to
    > w domowych warunkach niemożliwe do wykonania?

    Co poniektórzy to kładli cewki dookoła całych budynków. Tyle, że nie
    zasiliłby tego typową ładowarką pewnie nawet Tesla ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam