  • 1. Data: 2010-09-21 09:59:28
    Temat: Terminy startu nadajników mux-2 (dvb-t)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    http://satkurier.pl/news/59162/mux-2-terminy-startu-
    nadajnikow-dvb-t.html

    Najbliższy za 9 dni.
    Uwierzę jak zobaczę, że to już koniec testów.

    BTW: pewnie (były) mux-1 który obecnie leci testowo zostanie w tym momencie
    wyłączony?

  • 2. Data: 2010-09-27 09:15:16
    Temat: Re: Terminy startu nadajników mux-2 (dvb-t)
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-21 11:59, Cavallino pisze:
> [...]
    > Uwierzę jak zobaczę, że to już koniec testów.
    >
    > BTW: pewnie (były) mux-1 który obecnie leci testowo zostanie w tym

    Brak przydziału dla nadajników:
    - RTCN Giżycko/Miłki (po wyłączeniu transmisji analogowych Mux 2 trafi
    na kanał 43 lub 48)
    - RTON Jelenia Góra/Śnieżne Kotły (po wyłączeniu transmisji analogowych
    Mux 2 trafi na kanał 35)
    W obydwu przypadkach nieoficjalnie mówi się jednak, że w razie potrzeby
    znajdzie się doraźne rozwiązanie tymczasowe.

    ... i wszystko na ten temat. To po prostu SKURWYSYŃSTWO.
    80% mieszkańców Karkonoszy nie odbiera telewizji analogowej.
    7 tysięcy pensjonatów w górach NIE MA MOŻLIWOŚCI ODEBRANIA SYGNAŁU
    TV ANALOGOWEJ W JAKIEJŚ PRZYZWOITEJ JAKOŚCI.
    Wyobrażacie sobie że do 100 tys mieszkańców NIE DOCIERA
    TELEWIZJA NAZIEMNA.

    Ale chuj z nimi .. nich czekają jeszcze ze 20 lat, czekali
    60 lat ... to kolejne 20 lat nie zrobi im różnicy.

    Tomy M.

  • 3. Data: 2010-09-30 15:19:14
    Od: Brooks <d...@g...com>

    On Sep 21, 10:59 am, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
> [...]
    > Uwierzę jak zobaczę, że to już koniec testów.
    >
    > BTW: pewnie (były) mux-1 który obecnie leci testowo zostanie w tym momencie

    Podobno Poznan - Srem juz chula.
    Tu taka cisza pewnie na innych forach az wrzy.
    Niestety mam poblokowany dostep do polskich stron na moim Internecie
    (zagraniczny) wiec prosze o informacje.

    --
    Brooks.