  • 1. Data: 2010-09-20 22:41:28
    Temat: W Polsce będzie wojna
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wiele czynników obiektywnych, informacji, socjologii, składa się na to, że
    niedługo w Polsce będzie przelew krwi, zabójstwa, strzelanina, brutalne
    morderstwa, grabieże, warkoczące samochody opancerzone, to co wypełnia wojnę.
    Nie będzie żadnych emerytur, dobrobytu, a chaos i rozsypka. W Polsce będzie
    nędza powojenna. Obiektywne czynniki zawijają się w okół technologii
    telewizji. (Tzw. analizy.) Przy jednym ze spotkań poza grupą, omawianie spraw
    bieżących z Dario25Net, choć ten nie chciał ujawniać tej wiedzy (ale o tym
    potem), że w Polsce tak są sprawy kierowane, że Polskę dotknie wojna. Jednak
    przekonałem go do tego, aby się zgodził o tym powiedzieć, że Polaków, są tak
    nieudolni, że czeka rzeź.

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/brows
    e_thread/thread/60b7fde85243da8f/88b1c40a6f7f503d?hl
    =pl&ie=UTF-8&q=quarel+pl.rec.telewizja#88b1c40a6f7f5
    03d

  • 2. Data: 2010-09-20 23:03:03
    Temat: Re: W Polsce będzie wojna
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-21 00:41, Marcin Rolicki pisze:
> [...]
    e_thread/thread/60b7fde85243da8f/88b1c40a6f7f503d?hl
    =pl&ie=UTF-8&q=quarel+pl.rec.telewizja#88b1c40a6f7f5

    Rolicki ... nie kręć im śruby, bo niektórym pikawa stanie ;-)

    Tomy M.

  • 3. Data: 2010-09-21 06:11:17
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    > Przy jednym ze spotkań poza grupą, omawianie spraw
    > bieżących z Dario25Net,

    Oooo, fajnie masz kolege. To może dyskutujcie sobie sami we dwóch, a
    przemyślenia zachowajcie dla siebie, ewentualnie podzielcie z resztą
    psychiatryka.

  • 4. Data: 2010-09-21 07:59:21
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 21 wrzesień (wtorek), gdy o godzinie 0:41 *Marcin
    Rolicki* naskrobał(a):

    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/brows
    e_thread/thread/60b7fde85243da8f/88b1c40a6f7f503d?hl
    =pl&ie=UTF-8&q=quarel+pl.rec.telewizja#88b1c40a6f7f5
    03d

    Zbliżający się rok 2012 pobudza wyobraźnię...

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-09-21 09:57:27

  • 5. Data: 2010-09-21 14:55:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Zbliżający się rok 2012 pobudza wyobraźnię...

    przeczytałem to i padłem ze śmiechu....
    ale zaraz, jest jednak zmartwienie - nie ma na to lekartsta,
    jedynie odciąć internet w psychiatrykach!!!

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 6. Data: 2010-09-21 15:56:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    *Marcin

  • 7. Data: 2010-09-22 00:54:21
    Temat: Re: Telewizja dokonuje destrukcji człowieka
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Oooo, fajnie masz kolege. To może dyskutujcie sobie sami we dwóch, a
    > przemyślenia zachowajcie dla siebie, ewentualnie podzielcie z resztą
    > psychiatryka.

    Wielowarstwowe analizy układają się w jeden punkt. Istotnym ich elementem jest
    mutacja człowieka ze zmianami w mózgu wywołanymi telewizją. Inteligencja z
    definicji, ogólnie przyjęta definicja obowiązująca również dla inteligencji we
    wszechświecie to zdolność do gromadzenia i przetwarzania informacji. W tej
    chwili telewizja podaje takie ilości informacji, sztucznie generowanych, że
    ludzie nie są w stanie jej przetworzyć ani jej zinterpretować. Telewizja
    korzysta z wrodzonego uzależnieniu zwierząt od obrazu ruchomego. Telewizja
    dostarcza ogromne masy informacji, aby mogły je przetworzyć możliwości mózgu
    oglądających obecnych ludzi. Telewizja wywołała rewolucję informacyjną. Ludzie
    tracą cechy definicji inteligencji - zdolności do gromadzenia i przetwarzania
    informacji. Znaczna część świadomości znajduje się w sztucznej sferze danych
    telewizyjnych. A więc natura, chcą zachować kierunek dodatniego rozwoju
    inteligencji z utrzymaniem świadomości rzeczywistej musi dokonać gwałtownej
    obrony w drodze rewolucji. Odfiltrowanie ludzi tych, którzy są w stanie
    przetwarzać informacje od tych, którzy nie potrafią. Podświadomość,
    podświadome poczucie zewu bytu doskonałego doprowadzi do gwałtownych zmian,
    aby skompensować pierwszą rewolucję. W celu selekcja słabych osobników od
    silnych. A rewolucja w naturze dokonuje się drogą wojny. Obserwacje
    telewizyjne wskazują, że nadawanie programów telewizyjnych spowoduje wojnę.
    Kiedy podświadomość identyfikuje zagrożenie świadomości, przejmuje kontrole
    nad świadomością - instynkt. Telewizja zmienia wymiar rzeczywistości. Przekaz
    telewizyjny stworzył życie szacunkowo w 4 i 1/10 wymiaru. Nowy narzucony
    sztuczny wymiar wymaga nowych struktur biologicznych. (Najistotniejszy tu jest
    psychiczny mechanizm predykcji, który nie zadziała.) Spodziewany proces jest
    pozytywnym świadectwem działania nadrzędnych praw natury. Byt doskonały dąży
    do dodatniego rozwoju. Telewizja i pieniądze z niej czerpane jest jednym z
    największych zagrożeń dla życia człowieka.

  • 8. Data: 2010-09-22 01:16:43
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    > jedynie odciąć internet w psychiatrykach!!!

    No cóż, ten post jest interesujący. W 2004 roku przed wyborami parlamentarnymi
    post podaje kolejność zdarzeń. Poprzedzający Quarrel, (kłótnia z
    angielskiego), zakończony zamachem "krwawe zdarzenia unicestwienie z czterech
    kierunków świata w sile łańcucha energii." to bomba elektromagnetyczna,
    "znaczną ilość wchodzących w jej obszar ludzi", zamach nie dotknie jednej
    osoby a będzie zbiorowy. "Elfeny" to agenci. "Strefa 11". Zamach będzie
    niewyjaśniony i utrzymywany jako "zagadkowy", aby wydawał się obserwatorom jak
    program wojskowo-agenturalnej telewizji TVN "Strefa 11".