  • Data: 2010-11-30 11:03:39
    Temat: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja mama ma socjalny w TP. Ponieważ bez przerwy wydzwaniają do niej
    "sprzedwacy kitu", przeważnie z numerów zastrzeżonychh, postanowiłem jej
    uruchomić blokadę połączeń z numerów zastrzeżonych (ACR).

    23.11.2010 zgłaszam zamówienie na 19393, przyjęte, widzę je na www.tp. Pani
    informuje mnie, że mają termin na uruchomienie usługi 2 dni.

    26.11.2010 dzwonię na błękitną i nieśmiało przypomminam o braku aktytwacji
    usługi. Oczywiście wcześniej sprawdzam na www i próbuje wstukać kodem *15#.
    Pani obiecuje interwencję.

    28.11.2010 Próbuję złożyc reklamację na 19393. Pierwszy konsultant po
    wymówieniu przeze mnie słowa REKLAMACJA, odkłada słuchawkę nawet nie
    słuchając czego ona ma dotyczyć.
    Dzwonię jeszcze raz. Następnemu konsultantowi każe wyraźnie powtórzyc jego
    imię i nazwisko i mówię mu, że je zanotowałem zanim wypowiadam STRASZNE
    słowo REKLAMCJA.
    Facet poci sie jak może, żeby tej reklamacji nie przyjąć. Tłumaczy mi, ze
    reklamacji złożyc nie mogę, bo może ona dotyczyć tylko wysokości opłat. Mogę
    według niego składac różne inne: wnioski, skargi i takie tam bzdury.
    Tłumaczę mu, ze mnie nie wzruszył i przyjęcia reklamacji odmówić NIE
    MOŻE,bez względu na to jaki opier..ol dostanie od swojego przełożonego.
    Reklamację na niewykonanie usługi w końcu przyjął, pojawiła się na www.tp
    I dalej nic. Jak nie działało tak nie działa.

    Na stronie wisi sobie: zamówienie usługi- wrealizacji, i rekalmacja, też w
    realizacji.

    Do d..y z taką firmą.

    wiatrak