  • Data: 2010-06-10 16:49:36
    Temat: Temat apokaliptyczno-okołosamochodowy - elektronika:)
    Od: Kenjiro <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czytałem ostatnio artykuł dotyczący rozbłysków na słońcu i takiej wersji
    najbardziej tragicznej, czyli zniszczenia układów elektronicznych na
    ziemi przez impuls elektromagnetyczny. Pomijając wszelkie kwestie
    prawdopodobieństwa tak zacząłem się zastanawiać, że gdyby nagle padła
    cała elektronika na świecie, to czy jakiekolwiek samochody można w ogóle
    by było uruchomić? To znaczy pewnie takie w wtryskiem, sterowane
    elektroniką nie, a takie gaźnikowe tak? Jak to właściwie jest? A motocykle?

    Dzięki za odpowiedzi w tym niecodziennym temacie!