  • 1. Data: 2013-02-21 18:42:37
    Temat: Re: Nokia 3310 czy jest realne aby to były nowe telefony?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2013-02-21 08:49, s...@g...com pisze:

    > Jest kilka aukcji na allegro ...

    Oczywiście, że jest to możliwe. Nie takie rzeczy o wiele dłużej leżały w
    różnych magazynach, aż w końcu ktoś sobie o nich przypomniał. Co jakiś
    czas na Allegro można kupić np. zupełnie nowe telefony polowe,
    radiostacje i elementy radiotechniczne, z których Ludowe Wojsko Polskie
    nigdy nie miało okazji skorzystać. Często nawet w oryginalnych,
    zapieczętowanych pudełeczkach. ;)

    Nasuwa się tylko pytanie o cel takiego zakupu. Jeśli do kolekcji, to
    jestem w stanie zrozumieć. Ale tak do codziennego używania? Nie ulegajmy
    bajkowym wręcz opowieściom o wspaniałości tego telefonu. Fakt, w swoich
    czasach to była naprawdę porządna konstrukcja, ale te czasy minęły dawno
    temu. Od tego czasu elektronika zrobiła spory postęp.

  • 2. Data: 2013-02-21 19:33:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Atlantis" napisał:

> [...]

    Nawet całe mnóstwo. Czemu by nie, skoro jeleni ci u nas dostatek..

    > Oczywiście, że jest to możliwe. Nie takie rzeczy o wiele dłużej leżały
    > w różnych magazynach, aż w końcu ktoś sobie o nich przypomniał.
    > Co jakiś czas na Allegro można kupić np. zupełnie nowe telefony polowe,

    Ale te telefony nie są *nowe* tylko *odnowione*.
    Poza tym - spójrz na lokalizację, skąd ma przyjść przesyłka.
    Że też ludziom chce się jeszcze grzebać w tym bagnie, jakim jest (za
    przeproszeniem) Allegro a zwłaszcza dział GSM...

    JoteR