  • 1. Data: 2010-09-26 22:27:07
    Temat: Telefony/palmfony asus
    Od: "Rev" <r...@o...pl>

    Hej,
    Przykładam się do zmiany telefonu. Nie chcę robić tego przez operatora, bo
    prowadzi to do zwiększenia abonamentu, który mi go zwiększy. Pozostaje wobec
    tego wolny rynek. Przyszedł mi na myśl zakup czegoś z marki Asus (bo mam
    pozytywne wrażenia co do tego producenta). Mam świadomość, że produkty typu
    Pxxx są dość stare technologicznie, ale posiadanie GPS i przede wszystkim
    Wifi bardzo by mnie usatysfakcjonował. Jak to wygląda na chwilę obecną? Jest
    to jakiś przeżytek i lepiej się za to nie brać? A może WM 6.x jest na tyle
    optymalny, że da radę spełnić funkcję dobrego odtwarzacza MP3, przeglądarki
    WWW i co i raz klienta GPS?

    --
    Zdrowia,
    Rev

  • 2. Data: 2010-09-27 13:45:25
    Temat: Re: Telefony/palmfony asus
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Rev" <r...@o...pl> Odpowiedz na news:i7ohcp$qs2$1@news.onet.pl:

> [...]
    > to nie brać? A może WM 6.x jest na tyle optymalny, że da radę spełnić
    > funkcję dobrego odtwarzacza MP3, przeglądarki WWW i co i raz klienta

    Zależy ile masz kasy. Asus w tej chwili nie robi już smartów, ale sprzedaje
    razem z Garminem. Lepiej kup jakąś Omnie II, jest śmiesznie tania a po
    odpowiednim tuningu będzie rewelacyjnie sprawować się w tym co napisałeś.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 3. Data: 2010-09-27 16:06:05
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    > razem z Garminem. Lepiej kup jakąś Omnie II, jest śmiesznie tania a po
    > odpowiednim tuningu będzie rewelacyjnie sprawować się w tym co napisałeś.

    jeśli jednak nie jesteś zwolennikiem kalwiatur dotykowych (jako jedynej
    słusznej metody wprowadzania numeru telefonu) jak ja, to kup coś z
    prawdziwą klawiaturą, choćby mikroskopijną. Napisz jaki Ce interesuje
    model bywały lepsze i gorsze....

    ToMasz