  • 1. Data: 2010-09-25 17:38:30
    Temat: Internet na karte w USA (Nowy Jork)
    Od: Brent <b...@w...pl>

    Pomysl jest taki, zeby wziac ze soba Acera Aspire One
    D250 z iPlusa (bez simlocka) albo jakis smartphone
    i wsadzic na miejscu karte ktoregos lokalnego operatora.
    Tylko jakos nie bardzo jestem w stanie wyguglac, jaki
    operator w USA (glownie chodzi o Nowy Jork) oferuje internet
    na karte, a do tego jeszcze daje SIMy i dziala w GSM/UMTS.
    Wszystko to albo inny system, albo nie ma internetu na
    karte, albo nie daja SIMow.

    Czy ktos z Was ma doswiadczenia w tej materii?

    Z gory dzieki,
    Brent

  • 2. Data: 2010-09-25 19:41:25
    Temat: Re: Internet na karte w USA (Nowy Jork)
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Tylko czy ten sprzęt ma wszystkie zakresy umts/gsm? W USA mają chyba
    nieco inny standard.

  • 3. Data: 2010-09-25 23:45:17
    Od: Brent <b...@w...pl>

    W dniu 2010-09-25 21:41, Nex@pl pisze:
    > Tylko czy ten sprzęt ma wszystkie zakresy umts/gsm? W USA mają chyba
    > nieco inny standard.

    Ten acer wystepuje w dwoch wersjach, jedna widzi
    amerykanskie zakresy, druga nie. Ale nie znalazlem
    sposobu na sprawdzenie, ktora sprzedal mi Plus.
    Oczywiscie poza pojechaniem do USA.

    Zreszta, mam inny sprzet, ktory te zakresy
    obluguje, problem tylko w dostawcy uslug.

    Brent

  • 4. Data: 2010-09-26 09:12:03
    Od: Virck <v...@v...net>

    Nie ma zadnego rozwiazania pre-paid w USA, ktore bedzie Ciebie jako
    turyste satysfakcjonowac....Nie ma nawet cos podobnego jak u operatorow
    jak w Polsce....

    Jedyna opcja pre-paid jest ATT ...

    http://prepaid-wireless-internet-access.wetpaint.com
    /page/US+-+ATT

    Opcje unilimeted i inne sa dostepne wylacznie dla tych co maja contracts....

    Jest natomiast setki miejsc gdzie mozesz zlapac wifi....Jak nie za free
    to za jakies kilka dolcow....w niektorych Starbucks maja jeszcze
    free....w innych za oplata $10 masz jakis limitowany doetep czasowy,
    ktory mozna sobie rozbic na jakis czas....Nawet w McDonald's masz tez
    takie opcje....

  • 5. Data: 2010-09-26 10:00:11
    Od: Brent <b...@w...pl>

    W dniu 2010-09-26 11:12, Virck pisze:
    > Nie ma zadnego rozwiazania pre-paid w USA, ktore bedzie Ciebie jako
    > turyste satysfakcjonowac....Nie ma nawet cos podobnego jak u operatorow
> [...]

    Te strone znalazlem, ale nie udalo mi sie zweryfikowac tej
    informacji na stronie AT&T... Wiecej sie mozna dowiedziec
    z google, niz z tego ich balaganu na att.com, ta strona to
    jakis koszmar. Ale jakas szansa jest :)

    Natomiast mniej wygodna, ale zdecydowanie korzystniejsza
    alternatywa wydaje sie byc Virgin Mobile - za $40 jest
    teoretycznie nielimitowany dostep. Tylko trzeba kupic
    modem na USB i meczyc sie z siecia Sprint, na ktorej
    to dziala, i ktora podobno jest mocno przeciazona.

    Dzieki z informacje,
    Brent