    From: "Rev" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Telefony/palmfony asus
    Date: Mon, 27 Sep 2010 00:27:07 +0200

    Hej,
    Przykładam się do zmiany telefonu. Nie chcę robić tego przez operatora, bo
    prowadzi to do zwiększenia abonamentu, który mi go zwiększy. Pozostaje wobec
    tego wolny rynek. Przyszedł mi na myśl zakup czegoś z marki Asus (bo mam
    pozytywne wrażenia co do tego producenta). Mam świadomość, że produkty typu
    Pxxx są dość stare technologicznie, ale posiadanie GPS i przede wszystkim
    Wifi bardzo by mnie usatysfakcjonował. Jak to wygląda na chwilę obecną? Jest
    to jakiś przeżytek i lepiej się za to nie brać? A może WM 6.x jest na tyle
    optymalny, że da radę spełnić funkcję dobrego odtwarzacza MP3, przeglądarki
    WWW i co i raz klienta GPS?

    --
    Zdrowia,
    Rev