  • 31. Data: 2011-01-20 15:01:29
    Temat: Re: Telefon za ktorym tesknicie??
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > Cóż.. Siemens uśmiercił Boscha, BenQ uśmiercił Siemensa...
    > Siemensy zaczęły się rozwijać i mieć fajny zestaw funkcji po przejęciu
    > Boscha i jego modelu 918 (czy 908... jakoś tak)

    Nie wspomniałeś, że na samym początku Bosch "uśmiercił" Dancall'a. :)

  • 32. Data: 2011-01-20 15:04:09
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-01-20 11:51, Pan Piskorz wrote:

    > Nie mądruj się, bo to był Bosch sprzedawany pod marką siemens.
    > Ani funkcjonalnie ani jakościowo nie odpowiadał ówczesnym Siemensom.
    > P.

    Ameryki nie odkryłeś, napisałeś to, co ja wiem a ja napisałem ci to,
    czego nie wiesz...

    Ja go kupiłem jako Siemensa i nie widzę problemu, aby nazywać go Siemens.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 33. Data: 2011-01-20 15:09:19
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-01-20 12:27, dizel wrote:

    > Racja wygląd to on może i miał ale nic poza tym imo to był najbardziej
    > wadliwy model telefonu jaki był dostępny

    Z moich obserwacji krzaczyła się pamięć: numery zapisane w telefonie
    kładły Siemensa S40 na łopatki (nie pokazywał, że ktoś dzwoni itp). Po
    przejściu na książkę SIM problem nie występował.
    Wściekły na telefon zagadałem z Plusem, żeby rozwiązali umowę ze mną i
    podpisali nową z nowym telefonem.
    Naprawiać im się nie chciało. Nie ich technologia. ;-)

    A telefon dostał nawet Red Dot Award.

  • 34. Data: 2011-01-20 15:11:16
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Racja wygląd to on może i miał ale nic poza tym imo to był najbardziej
    > wadliwy model telefonu jaki był dostępny

    Z tego co pamiętam, najbardziej wadliwe i niedopracowane telefony miał Philips.

    Był taki śmieszny model: Fizz (?).

    j.

  • 35. Data: 2011-01-20 15:15:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Jan 2011 16:00:43 +0100, jcm napisał(a):

    > Dzięki za sprostowanie. Tak, to był S868. :)
    >
    > SH888 był nieco lepiej wyposażony. Chyba miał mocniejszą baterię i wbudowany
    > port IrDa.

    ... i nigdy nie był oficjalnie sprzedawany w Polsce
    A miał kilka ciekawych wersji, np. wersję dwusystemową GSM/DECT

    > Wspólną cechą tej serii był korpus ze stopów magnezu sprawiający, że telefon był
    > dość odporny mechanicznie na upadki i uderzenia.

    i to, że po upadku odpinała się bateria pochłaniając część energii

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 36. Data: 2011-01-20 16:17:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 20 Jan 2011 12:44:29 +0100, lukz napisał(a):
    > Ja czasem, jak mnie samsung i5700 zirytuje, tesknie za moimi dawnymi
    > siemensami sl45i i me45, a czasem tez za ericssonem t39m ;)

    SL45i? Może i fajny, zgrabny i zbajerowany był, ale poza tym - totalna
    porażka :) SMSy działały koszmarnie wolno, a jeśli przerwałeś pisanie SMSa
    to ten przepadał. Typowe niedoróbki "by siemens" - które zerowym niemal
    kosztem mogliby poprawić lepszym oprogramowaniem, ale gdzie tam by siemens
    dbał o klienta...
    Potem byłem jeszcze tak głupi że kupiłem jeszcze jednego siemensa - SX1. Toż
    to dopiero była porażka na całej linii :)
    Za firmą siemens zdecydowanie nie tęsknię - zwłaszcza że pierwszy siemens
    z którym miałem do czynienia to był S3com (wyczerpywała się do 0 bateria po
    2-3 godzinach bez zasięgu) a potem C25 który był fajny ale nie miał nawet...
    zegarka :) i nie wiadomo było o której ktoś próbował dzwonić.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 37. Data: 2011-01-20 17:43:26
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Thu, 20 Jan 2011 16:17:06 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

> [...]
    >kosztem mogliby poprawić lepszym oprogramowaniem, ale gdzie tam by siemens

    akurat jeśli chodzi o sl45i to dla mnie był fajny, używałem go troche,
    miał fajną funkcję że można było ustawić o której godzinie tel ma się
    sam włączyć i wyłączyć:)

  • 38. Data: 2011-01-20 18:22:30
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wspomniałeś, że na samym początku Bosch "uśmiercił" Dancall'a. :)

    Eh, Dancall:-) To był pierwszy aparat GSM, który miałem w rękach - należał
    do znajmych a wyciągnięcie zębami antenki to był sznyt;-)))

  • 39. Data: 2011-01-20 18:26:43
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości

    > Ameryki nie odkryłeś...
    > A iPhone to nie Apple, tylko Foxconn...

    No a Siemens C62 to Quanta;-)

  • 40. Data: 2011-01-20 18:39:12
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Thu, 20 Jan 2011 11:31:08 +0100, "gri" <s...@a...er> wrote:

    >Czyżby już najwyższy czas był na kolekcjonowanie telefonów komórkowych ?
    >Są zbieracze znaczków, monet, będą telefonów ?

    Może :) ale ja wyciągnąłem wniosek z tej dyskusji, mianowicie nie
    oddam ani nie sprzedam żadnego ze swoich telefonów które teraz używam
    co prawda to tylko SE T610 i Nokia N70, ale za parę lat jak ich nie
    będe miał to znowu będę tęsknił:)