  • 1. Data: 2014-03-24 22:03:25
    Temat: Telefon z duzym rejestrem
    Od: "D.M" <d...@o...eu>

    Jaki telefon (smartfon?) będzie miał duży rejest połączeń odebranych i
    wybieranych (tak po 100 pozycji albo wiecej)?
    Google nic nie pisze na ten temat - stwierdzając że rejest istnieje, a
    owszem ale ile rozmów może pomieścić to już cisza.
    Pozdr
    D.M

  • 2. Data: 2014-03-24 23:33:27
    Temat: Re: Telefon z duzym rejestrem
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    D.M wrote:

> [...]
    > na ten temat - stwierdzając że rejest istnieje, a owszem ale ile
    > rozmów może pomieścić to już cisza. Pozdr D.M

    To zalezy od fantazji programisty, bo dzisiejsze telefony nie maja juz
    problemow z iloscia pamieci do zapisu rejestrow, kontaktow, smsow itp.
    Mozna je zapchac juz chyba tylko multimediami.

    Ja mam wszystkie rozmowy od poczatku wrzesnia. Standardowy dialer w
    androidzie 4.4.2 na nexusy.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2014-03-25 12:08:11
    Od: "D.M" <d...@o...eu>

> [...]

    Mozna je zapchac juz chyba tylko multimediami.

    Ja mam wszystkie rozmowy od poczatku wrzesnia. Standardowy dialer w

    Niestety, ja jeszcze jestem w erze tradycyjnych telefonów i wolałbym przy
    niej pozostać:(
    Ponawiam wobec tego pytanie -jaki (konkretny model ) ma rejestr z duzą
    ilością połączeń
    Pozdr
    D.M

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-03-25 15:04:02
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia 25.03.2014 D.M <d...@o...eu> napisał/a:

> [...]
    > niej pozostać:(
    > Ponawiam wobec tego pytanie -jaki (konkretny model ) ma rejestr z duzą

    Czyli jeszcze: I bez androida czy WP.

  • 5. Data: 2014-03-25 21:56:18
    Od: "D.M" <d...@o...eu>

    > Ponawiam wobec tego pytanie -jaki (konkretny model ) ma rejestr z duzą
    > ilością połączeń
    > Pozdr
    > D.M

    Czyli jeszcze: I bez androida czy WP.

    Tak bez androida WP, symbiana i innych tego typu gadżetów

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 6. Data: 2014-03-27 11:55:55
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    D.M wrote:

    > Czyli jeszcze: I bez androida czy WP.
    >
    > Tak bez androida WP, symbiana i innych tego typu gadżetów

    Co to jest dla Ciebie duży rejestr?
    Zwykła Nokia 6303 pokazuje mi w tej chwili ponad miesiąc w tył. Ale
    przypuszczam, że tylko tyle nie dlatego, że nie starczyło miejsca, tylko
    dlatego, że wyjmowałem wtedy kartę SIM, włożyłem na chwilę inną i z
    powrotem. Gdybym nie wyjmował karty SIM, to pewnie pokazywałaby znacznie
    dalej wstecz.

  • 7. Data: 2014-03-29 18:17:44
    Od: "D.M" <d...@o...eu>

> [...]
    > dlatego, że wyjmowałem wtedy kartę SIM, włożyłem na chwilę inną i z
    > powrotem. Gdybym nie wyjmował karty SIM, to pewnie pokazywałaby znacznie
    Uzytkuje w tej chwili zwykły C1 i C2 i... mam rozmowy w rejestrze góra z 5
    dni wstecz. czyli po 20 numerów wstecz . Pamięci wolnej dużo..... oj dużo...
    Pozdr
    D.M