  • 31. Data: 2009-06-29 05:18:47
    Temat: Re: Telefon z GPS
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    news.neostrada.pl pisze:
    > A mógłbyś podać nazwę tego programiku typu "niania" dla dziecka, kiedyś jeden
    testowałem ale nie działał za dobrze.

    Wszystkei aplikacje dzialaja "teoretycznie" to taka cecha systemu
    Widnows Mobile i Symbian. Niby funkcja jest ale dziala "czasami"

  • 32. Data: 2009-06-29 08:16:00
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Bo to takie fajne i starodawne

    Nadal nie łapie ironii.
    Jak można używać rysika lub palca to jest starodawne, a jak tylko palca,
    rysika już nie to jest to nowoczesne?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 33. Data: 2009-06-29 08:19:37
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> Odpowiedz na

    > Nie. Kolega sugeruje, że wypowiadasz się na temat tego, czego w ogóle nie
    > znasz :)
    > Uwierz zarówno jemu jak i mnie, że do wybrania numeu telefonu lub osoby z
    > książki telefonicznej nie trzeba wyjmować rysika i robi się to normalnie
    > jednym palcem - może być nawet kciuk.

    Ale ja to dobrze wiem. Wiem bo sam tak robie w swojej Omni. Rysik od dawne
    leży gdzieś w koncie, nawet nie wiem dokładnie gdzie. Nie kumam tylko co temu
    gościowi przeszkadza że WM mozna obsługiwać i rysikiem i palcem?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 34. Data: 2009-06-29 11:41:07
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Spokojnie, jemu tylko ostatnio jakieś tabletki zmienili i te nowe są
    > kompletną pomyłką. A już przez dłuższy czas był w miarę spokój,
    > przynajmniej od ostatniego ataku kiedy liczyły się wyłącznie telefony
    > Ericssona a wszystkie inne były śmieciem na wyginięciu.

    zbyt częste bezpodstawne ataki, ale teraz to już wszystko rozumię :)

    pozdrawiam

  • 35. Data: 2009-06-29 11:42:29
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    SkyeStream.SkyeSpy.

  • 36. Data: 2009-06-29 11:43:44
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Coz IR w telefonie to taka fajna maniastka pilota :) przewaznie nie
    > dziala

    a jednak działa :)

    przez przypadek odkryłem, że nawet zaskoczył z moim amplitunerem do którego
    nie mogłem dostać pilota,

  • 37. Data: 2009-06-29 14:28:02
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > Jaki telefon dostpeny w promocjach u operatorow
    > mozecie polecic do spelniana dwoch funkcji:
    > - rozmowa
    > - praca jako GPS

    Nokia 6220 classic

  • 38. Data: 2009-06-29 20:08:42
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Ale co GPS ?

    Chodzi w wyznaczanie trasy i pokazywanie jak tam dojechac/dojsc.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 39. Data: 2009-06-29 21:12:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Jun 2009 22:08:42 +0200, Marcin wrote:

    >Chodzi w wyznaczanie trasy i pokazywanie jak tam dojechac/dojsc.

    No to jednak kupuj cos z wielkim ekranem i windows mobile na
    pokladzie.

    J.

  • 40. Data: 2009-06-29 21:52:27
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Marcin pisze:
    > Witam

    > Chodzi w wyznaczanie trasy i pokazywanie jak tam dojechac/dojsc.
    >

    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Haha, niezła definicja smartphona:

    blablabla...

    Powyższa historia jest dobitnym przykładem problemów, jakie stoją przed
    Nokią w związku z coraz silniejszą konkurencją na rynku smartphonów. To
    telefony komórkowe łączące w sobie wiele funkcji - przeglądarkę
    internetową, skrzynkę na pocztę elektroniczną, cyfrowego aparatu
    fotograficznego i prostej kamery wideo.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.