  • 1. Data: 2009-06-25 20:45:52
    Temat: Telefon z GPS
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Jaki telefon dostpeny w promocjach u operatorow
    mozecie polecic do spelniana dwoch funkcji:
    - rozmowa
    - praca jako GPS

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-06-25 20:57:17
    Temat: Re: Telefon z GPS
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Jaki telefon dostpeny w promocjach u operatorow
    > mozecie polecic do spelniana dwoch funkcji:
    > - rozmowa
    > - praca jako GPS

    Znowu sie zacznie... iPhone.

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-06-25 21:11:05
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Jaki telefon dostpeny w promocjach u operatorow
    > mozecie polecic do spelniana dwoch funkcji:
    > - rozmowa
    > - praca jako GPS

    Dobre :) A co z tymi funkcjami chcesz robić bo niby jak ktoś
    może Ci polecić ten aparat.
    Na takie pytanie jest jedyna odpowiedź, bierz jaki chcesz.

    To tak jakbyś poszedł do salonu i poprosił o polecenie
    samochodu i aby był czerwony i duży.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 4. Data: 2009-06-25 23:05:49
    Od: Krzysiek <p...@t...pl>

    Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Jaki telefon dostpeny w promocjach u operatorow
    > mozecie polecic do spelniana dwoch funkcji:
> [...]

    nokia 6210 navigator
    uzywam polecam

  • 5. Data: 2009-06-26 03:39:57
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    > Jaki telefon dostpeny w promocjach u operatorow
    > mozecie polecic do spelniana dwoch funkcji:
    > - rozmowa
    > - praca jako GPS

    Nokia 6650. Mam od stycznia i jestem zadowolony.

    Kenny

  • 6. Data: 2009-06-26 05:07:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Jaki telefon dostpeny w promocjach u operatorow
    > mozecie polecic do spelniana dwoch funkcji:
    > - rozmowa
    > - praca jako GPS

    Cos na WM... bo podobno dziala w nim nawet GPS a internetu nie wymagasz
    :) co prawda rozmowce wybierasz ryusikiem ale jestes "z wiekszascia
    troli" wiec chyba lepiej niz taki tfuuu iphone

    A powaznie wszystko zalezy czego wymagasz od GPS (lokalizacji, nawigacji
    , kompasu, zbierania trackow)

  • 7. Data: 2009-06-26 05:08:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > Znowu sie zacznie... iPhone.

    Do GPS ? ... nie troluj Tomus bo sam zaczynasz :)

  • 8. Data: 2009-06-26 08:02:28
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h21l4r$6g1$1@inews.gazeta.pl:

    > Cos na WM... bo podobno dziala w nim nawet GPS a internetu nie wymagasz
    > :) co prawda rozmowce wybierasz ryusikiem ale jestes "z wiekszascia
    > troli" wiec chyba lepiej niz taki tfuuu iphone

    Można też rysikiem, ale czy nie lepiej palcem nadusić klawisz odbierania
    rozmowy?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 9. Data: 2009-06-26 08:25:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h21l4r$6g1$1@inews.gazeta.pl:

    > Można też rysikiem, ale czy nie lepiej palcem nadusić klawisz odbierania
    > rozmowy?

    Sugerujesz ze ma tylko odbierac ? No na wiekszosci WM do odbierania nie
    trzeba nawet ekranu uzywac :) pozatym to byla taka ironia :)

  • 10. Data: 2009-06-26 09:02:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
    > Jaki telefon dostpeny w promocjach u operatorow
    > mozecie polecic do spelniana dwoch funkcji:
    > - rozmowa
    > - praca jako GPS

    Ale co GPS ?

    GPS nie jedno ma zastosowanie, i w zaleznosci od celu dobor
    telefonu zalezy ..

    J.