  • 1. Data: 2010-10-04 13:49:22
    Temat: Telefon prywatny na firmowy w Erze ?
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    Od ponad 10 lat posiadam telefon w Erze - z tym, że jest on
    zarejestrowany nie na mnie tylko na tatę. Teraz - nie tracąc
    numeru - chciałbym go przerejestrować na siebie. W dodatku
    nie na osobę tylko na firmę.
    W styczniu kończy mi się umowa więc przy okazji chciałbym
    to zmienić - tylko jak się za to zabrać - by nie stracić
    numeru ?

  • 2. Data: 2010-10-04 14:20:50
    Temat: Re: Telefon prywatny na firmowy w Erze ?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    RadekD wrote:
> [...]
    > W styczniu kończy mi się umowa więc przy okazji chciałbym
    > to zmienić - tylko jak się za to zabrać - by nie stracić

    Bez problemu. To są 2 czynności:
    1. Cesja z ojca na ciebie
    2. Zmiana danych właściciela na prowadzoną przez siebie działalność
    gospodarczą (jak rozumiem tym prawnie jest ta "firma").

    Obu czynności prawie zawsze można dokonać BEZ zrywania umowy i
    konieczności zmiany taryfy. Pamiętaj, że pierwszego najłatwiej dokonać
    mając ze sobą do salonu ojca i jego dowód osobisty (można mieć
    upoważnienie, pismo ojca i inne), oraz ciebie i twój d.o., a drugie
    wymaga przedstawienia papierów firmy (wpis, być może regon).

    602900 wszystko ci wytłumaczy.

    Jakub