  • 1. Data: 2010-10-04 10:44:14
    Temat: Przenoszenie numeru Era->Play nie działają obie karty
    Od: Piotrek <j...@g...com>

    Witam, w połowie sierpnia złożyłem wniosek o przejście z zachowaniem
    numeru z abonamentu Ery (który kończył się 26 września, a cykl
    rozliczeniowy
    dziś 4 października) do Play Fresh. W salonie Play dostałem kartę PF,
    która
    zgodnie z otrzymanym SMS'em miała zostać dziś włączona. O ile Era
    wyłączyła swoją kartę zgodnie z umową 3 pazdziernika o godz 23.59.
    O tyle Play nie włączył swojej karty PF. Efekt jest taki, że żadna
    karta
    nie chce rejestrować się do swojej macierzystej sieci.

    Czy jest to normalne? Powinienem jeszcze poczekać? Czy udać się
    do Play celem wyjaśnienia sytuacji?

    Pamiętam, że w połowie sierpnia jak załatwiałem przeniesienie to
    pytałem
    czy będę miał jakiś 'down time' bez telefonu... Zostałem zapewniony że
    nie,
    ze karta 4 października o godzinie 00:00 zostanie automatycznie
    aktywowana.

    Dziwna sprawa tym bardziej, że jak przenosiłem numer też z Ery do Play
    swojej
    dziewczynie to doszło nawet to takiej sytuacji, że obie karty działały
    równocześnie
    (w 2 telefonach) z obu można było dzwonić i zawsze wyświetlał się ten
    sam jej
    numer jako osoby dzwoniącej, natomiast jak dzwoniło się do niej to
    połączenie
    odbierał telefon z karta Ery. Sytuacja taka utrzymała się 1 dzień po
    czym Era
    wyłączyła swoją kartę. Moja sytuacja jest odwrotna - nie działają obie
    karty.

    Przez chwilę myślałem że może Era na pożegnanie zafundowała mi blokadę
    IMEI
    (jako kardziony telefon), albo uszkodził się moduł GSM. Jednak
    sprawdziłem na
    karcie Orange i działa bez zarzutu.

    Telefon: HTC HD2 bez simlocka kupiony w RTV Euro AGD.
    ROM 1.66 (stockowy)
    Radio: 2.07

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2010-10-04 10:46:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    >numer jako osoby dzwoniącej, natomiast jak dzwoniło się do niej to
    >połączenie
    >odbierał telefon z karta Ery. Sytuacja taka utrzymała się 1 dzień po

    A to juz zalezy z czego dzwoniles.
    Gdybys dzwonil z Playa, polaczenie odbieralaby karta Playa :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-10-04 10:50:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-04 12:44, Piotrek pisze:

> [...]
    > karta
    > nie chce rejestrować się do swojej macierzystej sieci.

    Widziałem podobny przypadek. Przez cały dzień dzieciaki na infolinii
    Play mówiły, że firma ma 24 godziny na przełączenie. A kolejnego dnia
    okazało się, że było coś nie tak z kartą i trzeba było iść po nową.

    Ogólnie poziom obsługi Play, to dno i metr mułu.

    > Czy jest to normalne? Powinienem jeszcze poczekać? Czy udać się
    > do Play celem wyjaśnienia sytuacji?

    Udawaj się.

    > czy będę miał jakiś 'down time' bez telefonu... Zostałem zapewniony że
    > nie,
    > ze karta 4 października o godzinie 00:00 zostanie automatycznie
    > aktywowana.

    A w papierach podpisałeś zapewne, że zgadzasz się na przerwę w
    świadczeniu usług do 24h.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-10-04 10:51:07
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

[...]

    A o której kupowałeś, było pochmurno w ten dzień? Obsługiwał Cię blondyn
    czy brunet??

  • 5. Data: 2010-10-04 13:01:16
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

> [...]
    > karta
    > nie chce rejestrować się do swojej macierzystej sieci.

    Sprawdź, co na temat Twojego numeru mówi ta strona
    http://is.eranet.pl/updir/era.cgi

  • 6. Data: 2010-10-05 05:00:50
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:i8cj6t$msk$1@news.onet.pl...

    > Sprawdź, co na temat Twojego numeru mówi ta strona
    > http://is.eranet.pl/updir/era.cgi

    Cos ta strona im chyba nie wyszla za bardzo.
    Mam numer przeniesiony do P4 a ona mowi ze jest w Erze...

    wk

  • 7. Data: 2010-10-05 05:08:33
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "wk" napisał w wiadomości news:i8ebe8$rld$1@news.onet.pl...
    > Cos ta strona im chyba nie wyszla za bardzo.
    > Mam numer przeniesiony do P4 a ona mowi ze jest w Erze...

    I na kilku innych stronach jest podobnie!
    Tutaj pisza prawde:
    http://www.wjakiejsieci.pl/
    http://www.orange.pl/portal/map/map/check_number

    wiecej nie chcialo mi sie sprawdzac.

    wk

  • 8. Data: 2010-10-05 08:11:30
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-10-05 07:00, wk pisze:

    > Cos ta strona im chyba nie wyszla za bardzo.
    > Mam numer przeniesiony do P4 a ona mowi ze jest w Erze...

    Czyli Era nic nie wie o przeniesieniu