  • 81. Data: 2011-03-21 11:36:31
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > więc tego jeszcze zrobić nie mogę. Chcę na ten rok znaleźć jakieś
    > rozwiązanie pośrednie: i tu pomysł wpadł albo bramki gsm-wifi,
    > ale wtedy mam tylko internet na wifi, ale z bramki nie porozmawiam.
    > Więc pomysł B - kupić najprostszy telefon z internetem który można
    > wystawić na wifi dla laptopa czy iPhone i kupić mu lokalną kartę sim
    > jak jestem za granicą. Gamonie sie smieja, ze iPhone kupilem za $199
    > i to bylo niedrogo a teraz nie chce kupic za $199 drugiego telefonu
    > co bede go potrzebowal 10-15 dni w roku. Brak logiki totalnej :)

    Kup jakiś normalny telefon nie wymagający płacenia ani cudowania

  • 82. Data: 2011-03-21 12:25:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > W takim chorym kraju żyjesz :-)

    Dlaczego chorym? Czyż to nie jest logiczne, że skoro serwis
    bierze odpowiedzialność za jakość naprawy, to musi też odpowiadać
    za części i materiałów eksploatacyjnych jakich użyto do naprawy?

    No więc o co chodzi?

  • 83. Data: 2011-03-21 12:27:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >>> http://www.tipb.com/2011/03/18/atts-war-jailbreak-te
    thering/

    > To właśnie niektórzy protestują łamiąc warunki "umowy" :-)

    Akuratnie taki protest jest niezgodny z prawem ani etyką.
    Co innego gdyby AT&T był monopolistą (co się zbliża do rzeczywistości
    bo słyszałem w TV wczoraj że mają kupić T-Mobile od Deutche Telecom)
    i nie mógłbyś mieć telefonu z inne firmy. Ale możesz mieć, więc taki
    protest jest nieetyczny.

  • 84. Data: 2011-03-21 12:29:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pierdoły do kwadratu.

    Co Ci się nie zgadza poza tym, że za te 25 dolców masz 2GB na miesiąc?

  • 85. Data: 2011-03-21 12:30:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Szukałeś czegoś najtanszego, podałem najtańszą i najprostszą opcję. Nie
    > zrozumiałeś?
    > Nie dziwi mnie to zbytnio.

    > J/w głupolu.

    Nie podałeś najtańszej opcji dla kogoś kto szuka telefonu z wifi.
    Nie podałeś w ogóle telefonu. Nie zrozumiałeś wątku ani pytania.

  • 86. Data: 2011-03-21 12:31:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Przecież chciałeś mieć internet w laptopiku swoim, zapomniałeś? Tego, że
    > można to mieć z modemu nie trzeba chyba geniuszowi tłumaczyć?

    Ale nie tylko w laptopiku, również w iPhone, kumasz geniuszu?
    Dlatego szukam metody z użyciem wifi, aby i iPhone mógł skorzystać.

  • 87. Data: 2011-03-21 12:31:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Kup jakiś normalny telefon nie wymagający płacenia ani cudowania

    No toś mi pomógł... dzięki :-))))))))

    Swoją drogą - telefon nie wymagający płacenia? Są takie? To ja poproszę :-)

  • 88. Data: 2011-03-21 12:32:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GS" <g...@g...pl> wrote in message

    > gdyż są takie z routerem wifi...

    Za 100zł? Podasz mi proszę model/producenta?

  • 89. Data: 2011-03-21 12:35:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-21 13:27, Pszemol pisze:

> [...]
    > bo słyszałem w TV wczoraj że mają kupić T-Mobile od Deutche Telecom)
    > i nie mógłbyś mieć telefonu z inne firmy. Ale możesz mieć, więc taki

    Powtarzaj sobie przed snem: "I must obey my master" :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 90. Data: 2011-03-21 13:20:35
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-21 13:27, Pszemol pisze:

    > Akuratnie taki protest jest niezgodny z prawem ani etyką.

    Widzisz, europejski sposób stanowienia prawa obejmuje pewien zakres praw
    niezbywalnych (dla człowieka, klienta czy przedsiębiorcy). To czasem
    wieje socjalizmem, ale częsciej się przydaje niż przeszkadza.
    Tak BTW, to nawet wg prawa amerykańskiego wiele "nielegalnych" działań z
    ajfonem JEST legalnych, czy tego chcesz, czy nie, chociażby jailbreak i
    instalowanie innych programów niż te namaszczone przez Steva.

> [...]
    > bo słyszałem w TV wczoraj że mają kupić T-Mobile od Deutche Telecom)
    > i nie mógłbyś mieć telefonu z inne firmy. Ale możesz mieć, więc taki

    Kupisz ajfona w innej sieci? Pomijając oczywiście wersję CDMA
    sprzedawaną od dwóch tygodni.