    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Sun, 27 Mar 2011 20:46:55 +0200
    <i...@p...onet.pl> <im2ig6$hj6$1@inews.gazeta.pl>
    <1m9u163znr3m1$.dlg@lepper.institute.com> <im2irh$ibq$1@inews.gazeta.pl>
    <1udklwbd1ko4$.dlg@lepper.institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <b...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <h...@4...com>
    <i...@p...onet.pl> <im73se$vo1$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imkokm$g37$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imkum0$sfm$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <iml1ac$87v$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <iml5fj$q5a$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imnerv$4u5$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imnq7d$fkt$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <imns0o$m7t$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl>

    *Pszemol* w wiadomości news:imnauf.7v4.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    > W jaki sposób?

    Pokazałeś zarzucając mi brak doinformowania, że sam nie wiesz nic w temacie
    do którego się odnosisz. Niestety jak sam nie wpadniesz w którym momencie
    dałeś ciała na całej linii to nawet jak Ci to ktoś (nie ja) paluchem pokaże
    to i tak to nic nie da.

    > Przeczytałem linka.
    > Chyba czegoś nie zrozumiałeś w analogii jaką podałem...

    Zaczałeś od błedu w założeniu, położyłeś analogie i wyszło byle jak. Z nas
    dwóch to jedynie ja Twoją analogię zrozumiałem, co z boku wydaje się zapewne
    śmieszne, ale nic na to nie poradze że ruszasz tematy o których nie masz
    pojęcia.

    > Nie mylę się.

    ok, ok...

    > Czyli myliłeś się pisząc, że koszt jest taki sam... ok.

    A jesteś pewien że napisałem iż koszt jest taki sam? Po co ja pytam, jesteś
    pewien jak zawsze... a nawet nie cofniesz się o kilka postów by spróbować
    zrozumieć co do Ciebie napisałem.

    > Tak Ci się błednie wydaje...

    :-)

    > Jaka dodatkowa opłata?
    > Mówimy o różnicach w cenach planu 2GB dla smartfona
    > i takiego samego planu 2GB dla innych telefonów...
    > Ten drugi jest tańszy i mniej popularny.

    :-)

    Pozdr