  • 211. Data: 2011-03-26 14:19:38
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    news:imkp53$gt9$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale Ty nie kupiłeś iPhone tylko iPhone i 2-letnie płacenie abonamentu.
    > U nas tak nie można ?

    W kółko to samo... Nie przeniosłem się do AT&T gdy kupiłem iPhone.
    Już tam byłem od 5 lat. Miałem ten sam abonament. Jedyne co zmieniłem
    to kupiłem 2x iPhone4 i 1x BlackBerry Torch i do smartfonów 3x data plan
    po $15 za linię.

  • 212. Data: 2011-03-26 14:22:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Protest to prostest. Prawo nie ma tu nic do rzeczy.

    Według mojej opinii ma - co innego jest wyjść na ulicę z transparentem,
    tak Ci wolno protestować, a co innego nie wypełnić warunków umowy
    którą samemu podpisałeś.

    > Ale to chyba jakaś chora etyka, by przedkładać swoje prawa nad prawa
    > firmy.

    Dla ludzi bez honoru liczą się tylko i wyłącznie ich własne interesy.
    Masz rację.

    > Pierdoły. Etyczność protestu nie jest w ogóle istotnym elementem samego
    > protestu. Możesz z czymś zgadzać się lub nie zgadzać. Najwyżej poniesiesz
    > jakieś sankcje złamania umowy. To nie jest koniec świata by uniemożliwiał
    > protestowanie.

    Problem w tym, że oni nie chcą stosować się do umowy ani ponosić
    jej konsekwencję - właśnie przeciw nim protestują sobie :-)

  • 213. Data: 2011-03-26 14:23:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie, ponieważ ten tańszy iPhone kosztuje Cię konieczność 2-letniego
    > płacenia abonamentu i tethering. W podstawówce uczą przenosić między
    > stronami równania. Wydaje mi się, że skończyłeś polską podstawówkę i
    > mógłbyś to przenoszenie między stronami sam robić...

    Już wytłumaczyłem że ten sam abonament płacę od 5 lat i zamierzałem
    płacić przez następne lata, więc to czy podpiszę papierek na 2 lata
    czy na rok czy na 3 lata nie ma dla mnie finansowych konsekwencji.

  • 214. Data: 2011-03-26 14:25:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tylko widziesz - jak sie chce miec smartfona to odpowiedni abonament
    > trzeba placic, a za tethering moze nie placi, bo nie ma takiej
    > potrzeby.
    > Co prawda pozniej pojawia sie taka potrzeba, i jest klopot, ale zawsze
    > moze zmienic umowe :-)

    Akuratnie tu jest tak ułożone w USA że podpisana umowa na 2 lata,
    ten abonament jest minimum poniżej którego nie możesz zejść bez
    konsekwencji. Możesz zawsze zwiększyć plan, dodać funkcję taką
    jak tethering i ją potem zdjąć bez konieczności trzymania jej resztę
    terminu umowy... Masz abonament rodzinny 1400 minut - możesz
    zawsze zmienić na 3000 minut na miesiąc i potem wrócić do 1400.
    Zmiana z 1400 na 700 oznacza przedwczesne zerwanie umowy.

  • 215. Data: 2011-03-26 14:27:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > No to jeszcze oprócz iPhone i 2-letniego płacenia abonamentu
    > kupiłeś sobie tethering.

    Pomyliłeś się, nie kupiłem. Nie jest mi potrzebny w domu w USA.

  • 216. Data: 2011-03-26 14:28:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie ma czego przewidywać. Trzeba po prostu być przygotowanym na przesłanie
    > 2GB. Tyle klient zechciał kupić to pewnie tyle chce. Czy użyje do tego
    > telefon, netbók czy czego innego nie ma znaczenia.

    Jak już będziesz miał swoją firmę komórkową i jakichś swoich klientów
    to wtedy pogadamy... Na razie próbujesz uczyć robić interesy największą
    firmę komórkową na świecie... Nie sądzisz, że ciutkę brak Ci kompetencji?

  • 217. Data: 2011-03-26 14:30:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > No to na te 2 tygodnie abonament chcesz, nie ?

    Czy Ty jesteś niepełnosprawny umysłowo czy jaja sobie robisz?

  • 218. Data: 2011-03-26 14:38:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Chcesz żeby cię pociągał do odpowiedzialności za obrazę uczuć religijnych?
    > ;)

    Śmiech to zdrowie, panowie... bawcie się dobrze.
    Ja wiem czego chcę - mam tu właśnie dwa telefony pożyczone
    mi przez przyjaciół na wyjazd... Motorolę Q9, Samsunga BlackJack
    (SGH-I607) i się nimi pobawię. A Wy się śmiejcie do woli :-)

  • 219. Data: 2011-03-26 14:38:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Za twoje wybryki a nie za telefon.

    Acha.

  • 220. Data: 2011-03-26 14:52:25
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:imkbn0.934.0@poczta.onet.pl napisał(a):
> [...]
    > to wtedy pogadamy... Na razie próbujesz uczyć robić interesy największą
    > firmę komórkową na świecie... Nie sądzisz, że ciutkę brak Ci kompetencji?

    Poza tym że w wielu kwestiach wypowiadasz sie absurdalnie, to tu masz rację,
    ta firma robi interesy bardzo dobrze. Jesteś świetnym przykładem tego jak
    wmówiono klientowi, że ta sama ilośc danych generuje większe obciążenie w
    przypadku smartfona. Tak na prawdę czy to smartfon, czy PC to wielkiej
    różnicy nie robi, a już najmniejszą to czy dane idą do fona czy do PC za
    pośrednictwem fona... Przesyłanie danych za pomocą starej komórki łącza nie
    obciąży więc kwestia wykupienia odpowiedniej prędkości i limitu danych to
    wszystko czego potrzebnuje operator by stworzyć ofertę. Ty natomiast z
    uporem maniaka bronisz niekorzystnych dla konsumenta rozwiązań. Jak już w
    tym wątku był OT motoryzacyjny to dopytam, jakbyś miał swoją Hondę tankować
    2x drożej za litr niż swoją starą Toyotę to też byłbyś zadowolony? Wiadomo
    że z właściciel lepszego sprzętu (nieważne auto czy telefon) prawdopodobnie
    ma więcej pieniędzy i czemu by tego nie wykorzystać? Ejtienti na prawdę
    potrafi robić interesy...

    Pozdr