  • 121. Data: 2011-03-21 20:21:39
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:1o97q0271noi3.dlg@lepper.institute.com...

    > W ogóle żadnych związków nie widzisz, do tego się już wszyscy
    > przyzwyczaili.

    Pokaż mi ten związek, królu złoty!

    > o.. azbestowy klaun już nawet nie odróżnia firm Apple Inc. od AT&T...
    > choroba psychiczna się rozwija.

    Odróżniam, ale ponieważ AT&T miał wyłączność na produkt Apple
    to moja analogia była trafiona.

  • 122. Data: 2011-03-21 20:22:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tu muszę stanowczo zaprotestować. Ajfon ile by nie kosztował, nie będzie
    > za
    > drogi, pod warunkiem, że jest ze smyczą. Sprzedawany bez smyczy będzie za
    > drogi zawsze.

    Czy możesz iPhone 4 kupić za $199 bez smyczy?

  • 123. Data: 2011-03-21 20:25:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 15:21:39 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Odróżniam, ale ponieważ AT&T miał wyłączność na produkt Apple
    > to moja analogia była trafiona.

    "Ponieważ AT&T był monopolistą moja analogia o braku monopolu była
    trafiona"
    Chyba tak samo trafiona jak ty - azbestową płytą z dachu w głowę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 124. Data: 2011-03-21 20:26:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 15:22:18 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Czy możesz iPhone 4 kupić za $199 bez smyczy?

    A ty możesz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 125. Data: 2011-03-21 20:35:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Ponieważ AT&T był monopolistą moja analogia o braku monopolu
    > była trafiona"
    > Chyba tak samo trafiona jak ty - azbestową płytą z dachu w głowę.

    Wyłączność na jakiś konkretny typ produktu nie znaczy że
    ktoś ma monopol i klient jest zmuszony do jego zakupu...
    To, że T-Mobile jako pierwszy wprowadził telefon z systemem
    Android na rynek USA nie znaczy że T-Mobile miał monopol
    na telefon z Androidem bo mogłeś sobie taki telefon kupić
    gdzieś indziej i używać w sieci AT&T bez większych problemów.

    Mylisz to z monopolem TPSA z lat 60-tych, gdzie jak chciałeś
    mieć telefon to NIE MIAŁEŚ innej opcji. TPSA miał monopol na
    usługi telekomunikacyjne. Trzeba tłumaczyć podstawy, jak dzieciom.

    Gdy jakiś dystrybutor masek do nurkowania ScubaPro ma
    wyłączność na dystrybucję tych masek do danego kraju
    oznacza może że jest monopolistą? Nie! Bo masz inne,
    analogiczne produkty z branży dostępne u innych...

    Tłuczecie mi do głowy że Wasze telefony z Androidem są
    porównywalne lub lepsze od iPhone - w jaki więc sposób
    AT&T może mieć monopol skoro "lepszy" telefon możesz
    sobie kupić od T-Mobile lub Sprinta czy Verizona?

  • 126. Data: 2011-03-21 20:36:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A ty możesz?

    Za dużo wyciąłeś i zgubiłeś kontekst...
    Pewnie dlatego zadajesz pytania idiotyczne w kontekście dyskusji.

  • 127. Data: 2011-03-21 20:52:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 21:17:22 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Pewnie dlatego ludzie mdleją z radości, że AT&T przejmuje T-Mobile ;)
    >
    > http://arstechnica.com/tech-policy/news/2011/03/inte
    rnet-explodes-with-snark-anger-despair-over-t-mobile
    s-sale.ars

    tu jest ładny rysunek:
    http://www.slashgear.com/sg-comics-presents-att-and-
    t-mobile-21141291/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 128. Data: 2011-03-21 21:22:51
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > Fantastyczne dla mnie jest to, że cieszysz się z tego, że ktoś rąbie
    > Cię na kasie (od której zresztą zaczął się cały wątek). To tak, jakbyś
    > kupował dom, a cena będzie różna w zależności od tego, czy
    > przyjedziesz rozwalającym sie fordem czy czerwonym porsche :-)
    >
    > Długo trzeba siedzieć w USA, żeby przeżyć taką reinkarnację? :-P

    Znaczy to chodzi o użycie telefonu jako modemu do komputera? To się
    teraz tethering nazywa? Od kiedy i gdzie?

    Pacz pan, jakie czasy, dawniej to dane z modemu musiały iśc gdzieś
    dalej, bo modem był za głupi, żeby je skonsumować dla siebie...

    Anyway, nie widze różnicy między zakazem podłączania do telefonu
    komputera (praktyka w USA) a zakazem bramek FCT (w Polsce). Tak samo
    klienta ogranicza się zapisami umowy i tak samo operator wkracza na
    śliski grunt 'podłuchiwania' klienta, żeby mu złamanie umowy
    wykazać...

    MJ

  • 129. Data: 2011-03-21 21:37:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

> [...]
    > klienta ogranicza się zapisami umowy i tak samo operator wkracza na
    > śliski grunt 'podłuchiwania' klienta, żeby mu złamanie umowy

    Gratuluję Michale Twoją zdolność do obiektywnej oceny sytuacji bez
    charakterystycznego godelowskiego i bębenkowego zacietrzewienia...

  • 130. Data: 2011-03-21 21:56:49
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-21 20:40, Pszemol pisze:

    > Mają wyłączność na oferowanie klientom iPhone.

    Widzisz, a tej starej złem Europie obowiązuje zakaz sprzedaży
    wiązanej... Nie wolno nakazać klientowi zakupu towaru razem z usługą.
    ALe my zacofani jesteśmy :-)

    > Ale kto powiedział że musisz mieć iPhone i do tego kupiony
    > u swojego usługodawcy komórkowego? Gdzie tu widzisz monopol?

    No to chcę mieć iPhone'a nie w atandt. Koniecznie muszę jechac do
    Kanady? :-)

    > Równie dobrze możesz się kłócić że Ford ma monopol na Focusa
    > bo nie możesz go kupić ani u Chrystlera ani u Chevroleta... Idiotyzm.
    > I to Ty jesteś redaktorem pisma o tej tematyce?? Niezłe jaja...

    Załóż fanpage na fejsbuku, będę Twoim fanem :-)