    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Mon, 21 Mar 2011 15:35:45 -0500
    <im2ig6$hj6$1@inews.gazeta.pl> <1m9u163znr3m1$.dlg@lepper.institute.com>
    <im2irh$ibq$1@inews.gazeta.pl> <1udklwbd1ko4$.dlg@lepper.institute.com>
    <i...@p...onet.pl>
    <b...@4...com>
    <1s742xhug8pld$.dlg@lepper.institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <xtkh5o8cyt8y.nvm2o8eaarus$.dlg@40tude.net>
    <1p3estiz3ccj$.dlg@lepper.institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <im7cpe$mfj$1@news.net.icm.edu.pl> <i...@p...onet.pl>
    <im7jb1$qji$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <im88kr$fk4$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <1...@l...institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <1w3h428f9o3wp$.dlg@lepper.institute.com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:1w3h428f9o3wp$.dlg@lepper.institute.com...

    > "Ponieważ AT&T był monopolistą moja analogia o braku monopolu
    > była trafiona"
    > Chyba tak samo trafiona jak ty - azbestową płytą z dachu w głowę.

    Wyłączność na jakiś konkretny typ produktu nie znaczy że
    ktoś ma monopol i klient jest zmuszony do jego zakupu...
    To, że T-Mobile jako pierwszy wprowadził telefon z systemem
    Android na rynek USA nie znaczy że T-Mobile miał monopol
    na telefon z Androidem bo mogłeś sobie taki telefon kupić
    gdzieś indziej i używać w sieci AT&T bez większych problemów.

    Mylisz to z monopolem TPSA z lat 60-tych, gdzie jak chciałeś
    mieć telefon to NIE MIAŁEŚ innej opcji. TPSA miał monopol na
    usługi telekomunikacyjne. Trzeba tłumaczyć podstawy, jak dzieciom.

    Gdy jakiś dystrybutor masek do nurkowania ScubaPro ma
    wyłączność na dystrybucję tych masek do danego kraju
    oznacza może że jest monopolistą? Nie! Bo masz inne,
    analogiczne produkty z branży dostępne u innych...

    Tłuczecie mi do głowy że Wasze telefony z Androidem są
    porównywalne lub lepsze od iPhone - w jaki więc sposób
    AT&T może mieć monopol skoro "lepszy" telefon możesz
    sobie kupić od T-Mobile lub Sprinta czy Verizona?