  • 11. Data: 2009-09-02 08:07:39
    Temat: Re: Telefon: gps + aparat + muzyka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Błażej" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:se1op9kf7iwq.101fxadpgbhbo$.dlg@40tude.net...

    > Przed wyruszeniem w trasę można sprawdzić jak oblicza trasę dana
    > nawigacja
    > i czy znajduje punkt docelowy.

    a potem sie zdziwic ze prowadzi przez lesne bagno, jezioro, albo
    wszyscy jezdza znacznie lepsza droga :-)

    > Nie używam sprzętu z WM tylko N82.

    A automapa na tym idzie ?
    Wybor programow staje sie chyba ograniczony ?

    J.

  • 12. Data: 2009-09-02 10:24:26
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 10:07:39 +0200, J.F. napisał(a):

    > a potem sie zdziwic ze prowadzi przez lesne bagno, jezioro, albo
    > wszyscy jezdza znacznie lepsza droga :-)

    Jak już pisałem, tylko raz nawigacja próbowała mnie wprowadzić do lasu.
    Jeśli dobrze ustawisz sobie trasę, to nie ma szans na bagno.

    > A automapa na tym idzie ?

    Automapa działa jak na razie tylko pod WM, WinCE itp. Windowsami.

    > Wybor programow staje sie chyba ograniczony ?

    Zawsze wybór programów jest ograniczony. Zresztą nie tylko programów.
    A tak na poważnie, to jak już wcześniej pisałem, ja korzystam z dwóch
    programów i nie narzekam. Oczywiście wybór jest znacznie większy i każdy
    może sobie wybrać taki, który będzie mu najbardziej odpowiadał.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej