  • 11. Data: 2012-09-30 01:32:37
    Temat: Re: Telefon bez ekranu dotykowego
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 23:11:01 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Ostatnio w Saturnie zawiesiłem oko na Samsungu S5610.
    > http://www.saturnpolska.com/telefon-samsung-gt-s5610
    -metallic-silver,id-171235
    > Zwrócił moja uwagę z powodu ceny. Nie wiedziałem że wychodzą jeszcze
    > zwykłe modele klawiszowe abc i w takiej cenie (350zł). Skąd taka wysoka
    > cena? Niczym przecież nie wyróżnia się ten telefon (oprócz tego że jest
    > trochę ładniejszy od innych abc)

    Dosyć duża matryca aparatu, radio HSPA - to kosztuje.

    Porównaj sobie ceny modeli Nokia Asha 202 i Nokia Asha 300, to są prawie
    identyczne telefony, różnią się właśnie kamera i częścią radiową, bo Asha
    300 ma 3G HSPA. Reszta parametrów jest w zasadzie identyczna. A cena 300
    jest o połowę wyższa od 202

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2012-09-30 08:42:05
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

    "Piotr M" <b...@w...pl> wrote:

    > My[laBem, |e jak piszesz w sensie "trzeba brac e52", to "co[ wiesz" :)
    > A IMO wicej w necie jest na jej temat emocji bzdur, jak prawdy.
    > Oczywi[cie trzeba przyzna, |e pewne modele z produkcji miaBy problemy,
    > ale to jak dla mnie szczegóB.

    Dokładnie, moja E52 obchodzić będzie wkrótce 4 urodziny i jedynie co jej
    zrobiłem to sciagnalem smycz ery i wgralem ostatni FW. Obudowa po tym
    okresie zajechana, ale kupię wkrótce jakiś tańszy zamienił niż oryginalna,
    ale nie ten najtańszy. Poza tym, ze telefon ma mało pamięci i czasami ma
    lagi, kiedy w tle działa sporo procesów, to nie mogę jej nic zarzucić.
    Synchronizacja z Googlem działa, voip działa, skype tez a bateria pierwsza
    i oryginalna wytrzymuje prawie tydzień kiedy Wifi włączone jest 24/365.

    --
    regards Marcin

  • 13. Data: 2012-09-30 16:22:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Sep 2012 00:32:37 +0100, Waldek Godel napisał(a):
> [...]
    > 300 ma 3G HSPA. Reszta parametrów jest w zasadzie identyczna. A cena 300

    A ile w tym naprawde kosztow, a ile marketingu - tzn jak zachedzic klienta
    do wydania wiecej pieniedzy :-)

    J.

  • 14. Data: 2012-09-30 17:06:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 30 Sep 2012 16:22:27 +0200, J.F. napisał(a):

    > A ile w tym naprawde kosztow, a ile marketingu - tzn jak zachedzic klienta
    > do wydania wiecej pieniedzy :-)

    klienta docelowego tych modeli zachęca się niską ceną. Stąd też ciężko
    znaleźć tanie telefony 3G, większość jest 2G, w tym prawie wszystkie
    dwusimowe.