  • 1. Data: 2012-09-24 23:01:51
    Temat: Telefon bez ekranu dotykowego
    Od: mf <f...@g...com>

    Witam,

    poszukuje telefonu bez ekranu dotykowego, ktory ma spory wyswietlacz, bez klawiatury
    qwerty, najlepiej bez mikroskipijnych przyciskow.

    Bajery i oprogramowanie niezbyt istotne, ale na dinozaurow nie szukam.

    Wychodza jeszcze takie czy trzeba brac e52? :)

    pozdr

  • 2. Data: 2012-09-24 23:08:58
    Temat: Re: Telefon bez ekranu dotykowego
    Od: "Piotr M" <b...@w...pl>

    W dniu 24.09.2012 o 23:01 mf <f...@g...com> pisze:

> [...]
    >
    > Bajery i oprogramowanie niezbyt istotne, ale na dinozaurow nie szukam.
    >
    > Wychodza jeszcze takie czy trzeba brac e52? :)

    Witam.
    Chyba już nie wychodzą, a nawet gdyby to trzeba brać E52.
    Właśnie "wracam do niej" (po raz drugi).
    Oczywiście do modelu bez jej "fabrycznych wad" i najlepiej na gwarancji.

    IMO to najlepszy telefon jaki jest z klawiaturą ABC.
    IMO telefon kultowy.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 3. Data: 2012-09-24 23:21:36
    Od: f...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 września 2012 23:09:01 UTC+2 użytkownik Piotr M napisał:
    > Chyba już nie wychodzą, a nawet gdyby to trzeba brać E52.
    >
    > Właśnie "wracam do niej" (po raz drugi).
    >
    > Oczywiście do modelu bez jej "fabrycznych wad" i najlepiej na gwarancji.

    To znaczy? Jakich wad i jak to sprawdzac i na co zwracac uwage podczas kupowania E52?

  • 4. Data: 2012-09-24 23:29:48
    Od: mf <f...@g...com>

  • 5. Data: 2012-09-25 00:58:58
    Od: "Piotr M" <b...@w...pl>

    W dniu 24.09.2012 o 23:21 <f...@g...com> pisze:

    > To znaczy? Jakich wad i jak to sprawdzac i na co zwracac uwage podczas
    > kupowania E52?

    Myślałem, że jak piszesz w sensie "trzeba brac e52", to "coś wiesz" :)
    A IMO więcej w necie jest na jej temat emocji bzdur, jak prawdy.
    Oczywiście trzeba przyznać, że pewne modele z produkcji miały problemy,
    ale to jak dla mnie szczegół.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 6. Data: 2012-09-25 11:34:36
    Od: "MM" <m...@n...invalid>

    Uzytkownik "mf" <f...@g...com> napisal
    > Bajery i oprogramowanie niezbyt istotne, ale na dinozaurow nie szukam.
    > Wychodza jeszcze takie czy trzeba brac e52? :)

    Jak bez bajerów, to Samsung S5610. Jakosc glosu nie jest na 100% idealna, sa
    bledy w sofcie ale dotycza tylko paska ze skrótami.Wlasnie rozwazam powrót.

  • 7. Data: 2012-09-25 17:54:01
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    mf <f...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Bajery i oprogramowanie niezbyt istotne, ale na dinozaurow nie szukam.
    >
    > Wychodza jeszcze takie czy trzeba brac e52? :)

    Z tego co ja czytałem to E52 trzeba unikać bo jest znacznie gorsza od
    poprzedniczki E51.

  • 8. Data: 2012-09-25 21:12:11
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    s.eternal-september.org...
    > Z tego co ja czytałem to E52 trzeba unikać bo jest znacznie gorsza od
    > poprzedniczki E51.

    Gorsza nie jest. kilka sztuk działa sobie już 2 lata prawie podczas gdy taka
    sama ilość e51 została zlikwidowana u mnie w dziale w przeciągu 6 do 12
    miesięcy. Głośniczek (słuchawka właściwie a nie ten z tyłu) po jakimś czasie
    lekko trzeszczy (półtorej roku?), w e51 w pierwszym miesiącu już padały,
    soft ma strasznie denerwujący lag przy zakańczaniu/zrzucaniu połączenia -
    kilka sekund od zrzucenia rozmowy masz cegiełkę w ręku nie reagującą na nic.
    Wysypuje się gniazdo słuchawkowe - każe wybrać podłączone aksesorium pomimo
    że przenigdy nic tam nie wkładałem. Trzepnięcie telefonem o coś przywraca
    poprawną pracę... do następnego razu za sekundę lub pare dni. Klawiatura
    działa dzielnie, do e51 jeszcze mi leży gdzieś jedna folia klawiatury z
    masowych wymian.
    A kiepski aparat bez autofocusa to już jego taka "biznesowa funkcjonalność"
    W kieszeni do fotek nosiłem SE K770 (głównie fotki z bliska, nokia nie jest
    w stanie takich wykonać).

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2012-09-29 20:52:44
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-09-24 23:01, mf pisze:
> [...]
    >
    > Bajery i oprogramowanie niezbyt istotne, ale na dinozaurow nie szukam.
    >
    > Wychodza jeszcze takie czy trzeba brac e52? :)

    Jest cała masa takich, ale chodzi Ci o telefon czy o to coś zwane z
    chińska smartfonem?

  • 10. Data: 2012-09-29 23:11:01
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 29.09.2012 o 20:52 Trybun <r...@y...com> pisze:

    > Jest cała masa takich

    Ostatnio w Saturnie zawiesiłem oko na Samsungu S5610.
    http://www.saturnpolska.com/telefon-samsung-gt-s5610
    -metallic-silver,id-171235
    Zwrócił moja uwagę z powodu ceny. Nie wiedziałem że wychodzą jeszcze
    zwykłe modele klawiszowe abc i w takiej cenie (350zł). Skąd taka wysoka
    cena? Niczym przecież nie wyróżnia się ten telefon (oprócz tego że jest
    trochę ładniejszy od innych abc)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M