    From: Salata <s...@i...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon bez ekranu dotykowego
    Date: Sun, 30 Sep 2012 06:42:05 GMT

    "Piotr M" <b...@w...pl> wrote:

    > My[laBem, |e jak piszesz w sensie "trzeba brac e52", to "co[ wiesz" :)
    > A IMO wicej w necie jest na jej temat emocji bzdur, jak prawdy.
    > Oczywi[cie trzeba przyzna, |e pewne modele z produkcji miaBy problemy,
    > ale to jak dla mnie szczegóB.

    Dokładnie, moja E52 obchodzić będzie wkrótce 4 urodziny i jedynie co jej
    zrobiłem to sciagnalem smycz ery i wgralem ostatni FW. Obudowa po tym
    okresie zajechana, ale kupię wkrótce jakiś tańszy zamienił niż oryginalna,
    ale nie ten najtańszy. Poza tym, ze telefon ma mało pamięci i czasami ma
    lagi, kiedy w tle działa sporo procesów, to nie mogę jej nic zarzucić.
    Synchronizacja z Googlem działa, voip działa, skype tez a bateria pierwsza
    i oryginalna wytrzymuje prawie tydzień kiedy Wifi włączone jest 24/365.

    --
    regards Marcin