  • 1. Data: 2012-09-24 11:49:36
    Temat: Nowy Klient play - jakies promo?
    Od: "Junker" <r...@w...pl>

    Chce wziac abonament w jakiejs sieci.
    Padlo na play :-)
    Poniewaz nie potrzebuje nowego tel. wybralem promo bez sim
    http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play/play-
    abonament/super-przejscie-do-play/stan-darmowy-tylko
    sim/
    Czy dobrze rozumumuje, ze za 19 zlotych mam 180 min. rozmow i 390 smsow?
    Jak doplace 7 zl / mies. to mam 200 mb na internet w komorce?
    Umowa na czas nieokreslony - czyli moge zrezygnowac np. po 4 mies?