  • 1. Data: 2010-12-31 07:04:08
    Temat: Jak to jest z tymi bateriami?
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jak w temacie.
    Co przeglądam opinie o telefonach, to coraz więcej ludzi narzeka, że baterie
    trzymają krótko, nawet 1-2 dni. Zbliża mi się koniec umowy i myślałem o
    jakimś multimedialnym telefonie, ale wizja ładowania go co wieczór nie jesy
    zbyt zachęcająca. Oczywiście podstawa, to umiejętne wykorzystanie telefonu,
    czyli np. wyłączanie wi-fi lub bluetootha jeśli się z nich nie korzysta, ale
    ciekaw jestem jakie są wasze doświadczenia z tym problemem.

    Kenny

  • 2. Data: 2010-12-31 07:28:27
    Temat: Re: Jak to jest z tymi bateriami?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-31 08:04, Kenny pisze:
> [...]
    > czyli np. wyłączanie wi-fi lub bluetootha jeśli się z nich nie korzysta, ale
    > ciekaw jestem jakie są wasze doświadczenia z tym problemem.

    W moim nowo kupionym telefonie w instrukcji napisali, aby baterię
    ładować jak najczęściej.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-12-31 08:57:11
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "Kenny" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ifjvl5$kak$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > wykorzystanie telefonu, czyli np. wyłączanie wi-fi lub bluetootha jeśli
    > się z nich nie korzysta, ale ciekaw jestem jakie są wasze doświadczenia z

    duży kolorowy wyświetlacz musi być czymś zasilany więc czemu się dziwisz?
    bateria to nie elektrownia:-)

    --=olo=--

  • 4. Data: 2010-12-31 09:32:33
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

> [...]
    > wykorzystanie telefonu, czyli np. wyłączanie wi-fi lub bluetootha jeśli
    > się z nich nie korzysta, ale ciekaw jestem jakie są wasze doświadczenia z

    multimedialny tel, z ekranem niedotykowym ponad 2", bez wifi i sporadycznie
    BT wytrzymuje do 3 dni.
    Gdy slucham muzyki, wifi i BT to 1, max 2 dni.
    Trzeba poczekać aż zaczną w telefonach instalować baterie LiPo, wtedy
    powinny działać dłużej.

    Jacek

  • 5. Data: 2010-12-31 10:15:09
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > duży kolorowy wyświetlacz musi być czymś zasilany więc czemu się dziwisz?
    > bateria to nie elektrownia:-)

    To mnie nie dziwi. Dziwi mnie to, że producent nie daje w zestawie lepszej
    baterii . W takim np. SE Xperia X10 mini pro standardowo jest to 935mAh a na
    allegro można kupić baterie o dwukrotnie większej pojemności. Pytanie tylko
    czy to chińskie cudo nie eksploduje mi w kieszeni. Dzieci co prawda już
    więcej nie planuję, ale jednak nie chciałbym stosować tak drastycznej metody
    antykoncepcji :-)

    Kenny

  • 6. Data: 2010-12-31 10:40:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 10:32:33 +0100, Jacek napisał(a):

    > Trzeba poczekać aż zaczną w telefonach instalować baterie LiPo, wtedy
    > powinny działać dłużej.

    Trochę zaspałeś, taka bateria była już w 6310... (pasowała zresztą nawet do
    5110)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 7. Data: 2010-12-31 10:54:54
    Od: SERG <m...@p...fm>

    > Trochę zaspałeś, taka bateria była już w 6310... (pasowała zresztą nawet do
    > 5110)

    W moim leciwym SE K750i też jest bateria Li-Po.

  • 8. Data: 2010-12-31 11:20:07
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 08:28:27 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > W moim nowo kupionym telefonie w instrukcji napisali, aby baterię
    > ładować jak najczęściej.

    Żywotność baterii skraca się z każdym cyklem ładowania/rozładowania
    (coś kojarzę że do 800 cykli)
    więc z punktu widzenia producenta to Wy ładujecie a nie Was ładują

  • 9. Data: 2010-12-31 11:30:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-31 12:20, quwert pisze:

    > Żywotność baterii skraca się z każdym cyklem ładowania/rozładowania
    > (coś kojarzę że do 800 cykli)

    To jeszcze jest prawdą w nowych bateriach?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-12-31 11:58:11
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2010-12-31 11:15, Kenny pisze:
    > allegro można kupić baterie o dwukrotnie większej pojemności. Pytanie tylko
    > czy to chińskie cudo nie eksploduje mi w kieszeni. Dzieci co prawda już

    Podstawowym pytaniem jest to czy taka bateria ma zwiazek z deklarowana
    pojemnoscia inny niz nalepka.