  • Data: 2015-06-09 11:35:04
    Temat: Tce 0.9 czy 1.0 MPI
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    poszukuję nowego samochodu dla żony. Ma robić 2x25km dziennie poza
    miastem z jakimiś małymi wyjątkami. Ma być tani :) i mieć klimę. To w
    zasadzie wszystko z wymagań, chociaż jak się dowiedziałem takie luksusy
    jak regulacja wysokości fotela, pasów czy koło zapasowe to już nie
    standard...

    Z tego co widzę, w kwocie do 45 000 mogę wybrać Dacię Sandero Stepway
    Ambience z silnikiem Tce 0.9 90KM, taką np. http://tinyurl.com/nwrm2b9

    Albo Skodę Fabię Active z litrowym silnikiem MPI 75 KM. np taka
    http://tinyurl.com/oojzyrd

    Niestety jeszcze w żadnym nie siedzieliśmy, bo nie mamy za bardzo czasu.

    Jeżeli ktoś miał podobny dylemat, to proszę, żeby podzielił się
    praktycznym doświadczeniem. Co nieco w necie oczywiście o tych silnikach
    poczytałem.

    Robiłem wczoraj podejście do Daci, ale nie uświadczyłem nawet zaszczytu
    rozmowy z handlowcem. Czekałem godzinę, bo w salonie jest tylko jeden
    sprzedawca i akurat miał klientów, jak ich załatwił, to zniknął bez
    słowa wyjaśnienia, więc wyszedłem "lekko" podku%^*rwiony.

    Czy to jest norma, bo wozy za dobrze się sprzedają, czy miałem jak
    zwykle pecha? :)

    pozdrawiam