  • Data: 2015-06-11 08:19:31
    Temat: Re: Tce 0.9 czy 1.0 MPI
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > Normalnie, podjechałem do skrzyżowania, spojrzałem czy nic nie jedzie auto
    > się toczyło ze 3km/h, dwójka i daje gaz a samochód praktycznie toczy się
    > dalej te swoje 3km/h, naprawdę ciężko się zbierał i dużo czasu mu to
    > zajęło.

    A Ty myślałeś, że bez turbiny to auto nadal ma 90 KM i wyrwie do przodu?
    Bez turbiny i na za niskich obrotach to pewnie ma moc jak Maluch i tak
    przyspiesza.

    >Nie wiem czy nie lepiej było zatrzymać się do zera i ruszać z jedynki...

    Zdecydowanie lepiej będzie z jedynki.
    Jak chcesz ruszać z niskich obrotów to albo diesel, albo duży benzyniak, a
    nie trzycylindrowa popierdółka.

    > Dzisiaj byłem w oplu jest wyprzedaż corsy za 39 tys. 5 drzwi, 1.2, 85KM,
    > MT5. To by było chyba lepsza opcja?
    >
    > Dacia była za 49, a chcą ją oddać za 43.

    W życiu bym nie wziął Sandero 0,9 za prawie 50 tys, za 43 zresztą też,
    zwłaszcza używanego.
    Jaka to wersja?