  • 21. Data: 2010-11-18 20:47:47
    Temat: Re: Taryfy internetowe
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Liwiusz
    z dnia: 2010-11-18 21:05:

    > Czyli ładują 10zł i mają na 2 miesiące po 29gr/min i 6gr/sms, czy im
    > jeszcze jakieś promocje w stylu "wybranych numerów" włączasz?
    nic im jeszcze nie włączałem, bo załapali się na tę promocje 10PLN
    chyba przez pół roku i oni nawet tego nie wygadują <lol>
    czyli dostali 5PLN za 1,22 (kupno startera przy migracji)
    i teraz co miesiąc 10PLN dostają za nic
    mają 29gr/minutę i 6gr za SMSa do tego chyba jest jeszcze po każdym
    doładowaniu jakaś pula minut "w sieci", nie chce mi się teraz tam zaglądać

    poza tym te 10PLN to chyba w GA na 3 miesiąc przedłuża, więc jak się
    uprą to miesiąc będzie ich kosztował 3,33 <lol> no chyba nie ma nigdzie
    taniej dla "staruszków" bez _żadnych_ kombinacji z promocjami/wybranymi
    numerami/etc.?

    powiem tak, jak zaczną być problemy, że np. 10PLN im nie starcza na
    miesiąc to zacznę znowu analizować, teraz nie mam po co :]

    Paweł

  • 22. Data: 2010-11-18 23:20:55
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Uuu, abo to samobójstwo ;)

    E tam. Gdyby nie abonamentowcy, to nie miałbyś tak tanio w pp ;)

    M.

  • 23. Data: 2010-11-18 23:59:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Liwiusz" napisał:

    > Uuu, abo to samobójstwo ;)

    Faktycznie, będę musiał się powiesić z rozpaczy, że po blisko 2 latach
    cyrografu nadal płacę po te 13-15 gr za minutę, podczas kiedy w prepaidach
    staniało przez ten czas grubo poniżej tej stawki. Bo przecież staniało,
    nieprawdaż? ;->

    JoteR

  • 24. Data: 2010-11-19 08:20:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-19 00:59, JoteR pisze:

> [...]
    > cyrografu nadal płacę po te 13-15 gr za minutę, podczas kiedy w
    > prepaidach staniało przez ten czas grubo poniżej tej stawki. Bo przecież

    Do "obcych" faktycznie kosztuje około 16gr, ale do tych, co
    najczęściej dzwonię (bez względu na sieć) to 8gr. Nie mówiąc już o
    smsach. I o tym, że minut mogę wykorzystać tyle, ile chcę, a nie tyle
    ile mi abo daje (wykorzystujesz minuty co do ostatniej?).

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2010-11-19 16:26:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Liwiusz" napisał:

    > Do "obcych" faktycznie kosztuje około 16gr, ale do tych,
    > co najczęściej dzwonię (bez względu na sieć) to 8gr.

    A to quo modo?

    > Nie mówiąc już o smsach.

    Generalnie - nie używam.

    > I o tym, że minut mogę wykorzystać tyle, ile chcę, a nie tyle ile mi abo
    > daje (wykorzystujesz minuty co do ostatniej?).

    Do przedostatniej. Poważnie.

    JoteR

  • 26. Data: 2010-11-19 16:38:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-19 17:26, JoteR pisze:

    > A to quo modo?

    Doładowanie 30 w cenie 25.

    > Do przedostatniej. Poważnie.

    Jesteś obrzydliwie przewidywalny :)

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2010-11-19 17:36:11
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Liwiusz (l...@b...tego.poczta.onet.pl)
    in news:ic695s$r8b$1@news.onet.pl

    > Doładowanie 30 w cenie 25.

    Np. Allegro?
    Ale wtedy nie dostaje się podwójnego pakietu MB, tak jak przy doładowaniu
    przez internet?

    MSz

  • 28. Data: 2010-11-19 17:40:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-19 18:36, Marcin Szumilas pisze:
> [...]
    >

    > Np. Allegro?
    > Ale wtedy nie dostaje się podwójnego pakietu MB, tak jak przy doładowaniu

    Ano nie dostaje. Ale nie każdy potrzebuje :)

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2010-11-19 18:26:36
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Liwiusz (l...@b...tego.poczta.onet.pl)
    in news:ic6cqd$8qc$1@news.onet.pl

    > Ano nie dostaje. Ale nie każdy potrzebuje :)

    Hm, ale i tak się opłaca. Bo oszczędzasz 5zł, dostajesz 50MB mniej, ale
    za 5zł możesz dokupić 100MB. :D

    MSz

  • 30. Data: 2010-11-19 19:25:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Liwiusz" napisał:

    > Jesteś obrzydliwie przewidywalny :)

    Ależ skąd. To moje najstarsze dziecko mające sympatię w dość odległej
    miejscowości skwapliwie wysysa końcówki naszych abonamentów do
    przedostatniej złotówki. Właśnie dziś jest ostatni dzień okresu
    rozliczeniowego w Play i zostało mi na koncie 1,28 zł. "W razie jakby tata
    utknął wieczorem z psem w windzie". Dobre dziecko... ;->

    JoteR