  • 1. Data: 2010-05-04 10:18:09
    Temat: Tarcze hamulcowe typu Wave - lekka reklama
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Czesc

    Stuknelo 3kkm od montazu tarcz zakupionych tu:
    www.owiewki24.pl
    dla potomnosci napisze ze brak sladow zuzycia zarowno na tarczy jak i
    klockow (a zalozone najtansze mineralne EBC)
    Tarcze sprawuja sie bardzo dobrze, zdarzylo mi sie nawet kilkukrotnie
    przekroczyc dozwolona na drogach predkosc i skutecznie potem zahamowac -
    wiec niezdecydowanych zachecam - dwie tarcze w cenie polowy orginalnej...:)

    Tytus z fabryki

  • 2. Data: 2010-05-04 12:22:10
    Temat: Re: Tarcze hamulcowe typu Wave - lekka reklama
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-04 12:18, Tytus z fabryki pisze:
    > Czesc

    Uomatko! a nie: "Siemka!" ?
    Jakies zmiany widoczne! :-o - chcesz o tym porozmawiac? ;-)

> [...]
    > wiec niezdecydowanych zachecam - dwie tarcze w cenie polowy orginalnej...:)

    Tytusie - róznice pomiedzy tymi tarczami, to mozna bylo by poczuc jak
    byś sie w jedna strone "Via Adriatica" w Chorwacji (Zadar - Dubrovnik,
    trasa chyba? nr 8) wybral na tych tarczach co masz, a potem wracal, jak
    to mówia niektorzy: "wracal z powrotem" ;-) - zapewne jako tzw. "syn
    marnotrawny" - na oryginalach, lub zamiennikach z najwyzszej polki.
    Poza tym, masz lżejszy motocykl, to i mniejszy wpływ tego czynnika na
    zużycie.

    W PL, na stosunkowo plaskim terenie, i przy latach na karku, które masz
    (he, he!) - nie bedziesz mial wiele okazji do poznania roznic. Czego
    Tobie, i innym, zycze! :-)

    --
    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2010-05-04 12:50:12
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>

    (pj) wrote:

    > W PL, na stosunkowo plaskim terenie, i przy latach na karku, które
    > masz (he, he!) - nie bedziesz mial wiele okazji do poznania roznic.
    > Czego Tobie, i innym, zycze! :-)

    Nie będę się wtącał ale przyganiał kocioł garnkowi...

    HE he

    Esox

  • 4. Data: 2010-05-04 12:53:11
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-04 14:50, Esox pisze:

    > Nie bede sie wt?ca? ale przygania? kocio? garnkowi...

    Po pierwsze primo, ja nie przyganiam, a po drugie primo: masz racje! :-)

  • 5. Data: 2010-05-04 16:06:07
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "(pj)"
    Tytusie - róznice pomiedzy tymi tarczami, to mozna bylo by poczuc jak byś
    sie w jedna strone "Via Adriatica" w Chorwacji (Zadar - Dubrovnik, trasa
    chyba? nr 8)

    Juz magistrala jest...prawie do Dubrownika :) to nuda :)
    ciekawe to sa te lokalne drogi wewnatrz Chorwacji. Ale zeby tam latac
    trzeba miec zaburzone poczucie leku - a jak slusznie zauwazyles lata juz nie
    te :)

    ***na tych tarczach co masz, a potem wracal, jak
    to mówia niektorzy: "wracal z powrotem" ;-) - zapewne jako tzw. "syn
    marnotrawny" - na oryginalach, lub zamiennikach z najwyzszej polki.

    Ale Piotrusiu ja ta trase to na starych tarczach zrobilem 10 razy - w sensie
    dystansu...
    A na nowych to dwa weekendowe wyjazdy...
    Oczywiscie rozumiem co masz na mysli - ale nie mieszkamy w Dalmacji to tu
    poczebuje czasem spowolnic moto wiec wymagania termiczne inne.
    Generalnie napisalem bo rozmawialem z kilkoma osobami i kazdy bal sie czy to
    nie sa takie chinskie jednorazowki, ale wyglada ze to ogolnie OK czesc jest.

    ***Poza tym, masz lżejszy motocykl, to i mniejszy wpływ tego czynnika na
    zużycie.

    No to czemu orginaly skonczyly sie po 36kkm i to nie z powodu osiagniecia
    limitu grubosci ???

    *** W PL, na stosunkowo plaskim terenie, i przy latach na karku, które masz
    (he, he!) - nie bedziesz mial wiele okazji do poznania roznic.

    Piotrusiu alez ja poczulem roznice - jakies ala orginalne udalo mi sie po
    max znizkach znalesc po 850 pln szt...
    Wavy 750 za dwie...
    Jesli nie widac roznicy - to po co przeplacac???

    *** Czego Tobie, i innym, zycze! :-)

    Wzajemnie :)

    Tytus z fabryki

  • 6. Data: 2010-05-05 07:23:01
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-04 18:06, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    [...]
    > Ale Piotrusiu ja ta trase to na starych tarczach zrobilem 10 razy - w sensie
    > dystansu...

    nie o dystans mnie chodzilo, jeno o górki - dolki: rura - hebel - rura -
    hebel... tam musisz tak jechac, w PL - zwlaszcza w pewnym wieku i przy
    posiadanych umiejetnosciach ;-) - niekoniecznie

  • 7. Data: 2010-05-07 19:00:38
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" napisał:
> [...]
    > ciekawe to sa te lokalne drogi wewnatrz Chorwacji. Ale zeby tam latac
    > trzeba miec zaburzone poczucie leku - a jak slusznie zauwazyles lata juz

    Przepraszam ze sie wtryniam nie w temacie ale moze by ten tego
    zobaczyc osobiscie te magistrale?
    Od Zadaru mozemy sie karnac wzdluz Adriatyku co by za nudno nie bylo;)
    Albo lepiej najpierw do Puli (bo tam podobno przecudnej urody ruiny maja)
    a potem do Dubrownika!
    He?;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 8. Data: 2010-05-07 19:03:11
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Sybi"
    Przepraszam ze sie wtryniam nie w temacie ale moze by ten tego
    zobaczyc osobiscie te magistrale?

    W ten weekend nie dam rady...do Lodzi jade...

    --
    Tytus
    żółta motorynka