  • 31. Data: 2011-04-12 00:32:55
    Temat: Re: Tankowanie ON na Bliskiej i Lukoilu - ryzyko? :-)
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    > Ale to tak normalnie ON, czy nasi leja do maszyn jakis OO albo jeszcze
    > inny ?
    >
    > Bo nie bardzo mi sie chce wierzyc w znaczaca roznice .. no chyba ze po
    > kilku awariach firma woli lepiej filtrowac .. a to tylko nie wiadomo
    > co bylo zatankowane.

    podobnież AC robiło badania porównawcze paliwa i wyniki były tak kiepskie że
    polski oddział firmy stosuje specjalne filtry. Mnie mówił to jeden z
    pracowników Atlasa. Na "normalnych" filtrach maszyny szybko szlag trafiał.
    Jakichś super dokładnych szczegółów nie znam ale podobno mamy najgorsze
    jakościowo paliwo ON w Jewropie.
    --
    Jackare