  • 1. Data: 2011-04-09 10:31:05
    Temat: Złącze elastyczne na obejmy - warto?
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Witam,
    Mam do wymiany złącze elastyczne. Na allegro dostępne są takie które można
    wsunąć na rurę i skręcić obejmami. Czy ktoś już coś takiego stosował i może
    powiedziec jak się sprawuje? Jako zalety to widzę że kosztuje połowe ceny
    złacza do wspawania (licząc razem z robocizną) i nie trzeba odkręcać całej
    rury od kolektora i można to zrobić samemu bo nie potrzeba spawać.

  • 2. Data: 2011-04-09 11:32:51
    Temat: Re: Złącze elastyczne na obejmy - warto?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam do wymiany złącze elastyczne.

    Miałem podobny dylemat w grudniu w aucie żony. Podjechałem do warsztatu i
    okazało się, że ze wspawaniem kosztuje tyle, co takie z obejmami na allegro
    z wysyłką, całość zamknęła się w pięćdziesięciu kilku złotych, robota trwała
    16 minut. Nie wiem czy warto "chrzanić" się z allegro w takiej sytuacji.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2011-04-09 11:53:39
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > allegro z wysyłką, całość zamknęła się w pięćdziesięciu kilku złotych,
    > robota trwała 16 minut. Nie wiem czy warto "chrzanić" się z allegro w

    W dwóch warsztatach do których dzwoniłem dowiedziałem się tego samego czyli
    że trzeba odkręcić całą rurę od kolektora do pospawania i bedzie to
    kosztowało 200 zł. Złącze na obejmy z allegro ok 80-90 zł z przesyłką.
    Dlatego pytam jak się to sprawuje. Z tego co widziałem już raz ktoś
    (poprzedni właściciel) spawał moje złącze i pewnie dlatego że robił to poza
    pojazdem to jest wspawane trochę krzywo dzięki czemu cały układ wydechowy
    jest równiez krzywo co było m.in przyczyną tego że złącze znowu padło.

  • 4. Data: 2011-04-09 12:00:34
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

> [...]
    > poza pojazdem to jest wspawane trochę krzywo dzięki czemu cały układ
    > wydechowy jest równiez krzywo co było m.in przyczyną tego że złącze znowu

    U mnie niczego nei wyciągali, gość odpiął tylko klemy i w ciągu 16 minut
    wspawał. Złącze kosztowało 36, a spawania koło 20 zł (nie pamiętam dokładnej
    kwoty, ale zamknęło się w 60 zeta). Zrobione profesjonalnie, tj. szczelne do
    dziś, nie wiem kiedy padnie znów ;-)
    Może poszukaj jeszcze gdzie indziej?