  • 11. Data: 2016-02-18 22:13:23
    Temat: Re: Tanie radia samochodowe z bluetoothem - warto?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > niestety jak to w chinach - nie wiadomo co jest w środku. Dopiero po
    > dostawie dowiedziałem się że to ustrojstwo ma baterię, która mnie w
    > zasadzie zawadza.
    tak mnie zaintrygowales ze zaczalem ryc allegro na lewo i prawo i
    znalazlem najtaniej za 18zeta
    http://allegro.pl/adapter-bluetooth-a2dp-aux-transmi
    ter-odbiornik-i5971545010.html

    coś czuję, że będę robił u siebie tak:)
    dzieki!

  • 12. Data: 2016-02-18 22:16:45
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > znalazlem najtaniej za 18zeta
    > http://allegro.pl/adapter-bluetooth-a2dp-aux-transmi
    ter-odbiornik-i5971545010.html

    e kolejny ściągacz od chinoli - to juz wole sam na aliexpress wziąć niż
    od tego cffaniaka.

  • 13. Data: 2016-02-19 13:52:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 18.02.2016 o 11:29, Marcin N pisze:
    >tak, o ile czegoś przez BT chcesz słuchać.
    >tu nikt Ci nie powie z czego jest zadowolony.

    A moze nie ma zadowolonych ? :-)
    Ewentualnie - malo osob zmienia fabryczne radio.

    >Pomyślałem sobie że fajnie byłoby mieć takie właśnie radio
    >samochodowe z BT, no bo nośnikiem nagrań, plików jest telefon.
    >różnica jest taka, że mnie hifi jest nie potrzebne, a stacje
    >radiowe.... no cóż, to nie te czasy aby ktoś decydował czego mam
    >słuchać, i abym wytrzymał reklamy proszku do prania i leku na stawy.

    A ja jakos wole radio w samochodzie. Nawet jesli co chwila leci
    reklama jakiegos srodka na potencje przeplatana z drugim takim
    srodkiem :-)

    >tak więc kupiłem sprzęt minimum:
    >Wzmacniacz 2x15w (13.99)
    >Urządzenie Audio BT->jack(18.27)
    >układ step down 12V->5V (2.39)
    >poskładałem (Za drugim podejściem się udało) i jestem zadowolony. Syn
    >który pomagał jest w lekkim szoku, że tak niewiele pracy dało taki
    >efekt. jak pogłaśniam to charczy, ale i tak mu się podoba.

    Hm, no coz, byc moze gotowy i niecharczacy zestaw bylby niewiele
    drozszy :-)

    Ja mam BT w fabrycznym radiu (opel), wiec nie ma co polecac, ale w
    sumie naprawde nie ma co polecac - obsluguje tylko jeden telefon, lubi
    sie przelaczyc sam na drugi a potem cofniecie jest upierdliwe,
    wybieranie numerow uciazliwe, w dodatku o ile w miare dobrze dziala na
    rozmowach telefonicznych, to zapanowac nad odtwarzaniem
    muzyki/audiobooka, nawigacji/rozmow/radia jest trudno. I w sumie
    uzywam tylko jako zestawu glosnomowiacego - sluchawka BT rownie dobra.

    P.S. Uwaga - rozmowy wymagaja profilu HFP/HSP, a muzyczka A2DP. I tu
    moze sie kryc pierwszy problem.

    J.

  • 14. Data: 2016-02-20 09:56:14
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.02.2016 o 13:52, J.F. pisze:
    > P.S. Uwaga - rozmowy wymagaja profilu HFP/HSP, a muzyczka A2DP. I tu
    > moze sie kryc pierwszy problem.

    no ale A2DP chyba obsługuje też rozmowy? używam słuchawki i przez nią
    rozmawiam, ale słyszę też nawigację czy muzykę (wiadomo - słuchać się
    nie da przez maleńką słuchawkę, ale samo połączenie to umożliwia)

    Łukawsz

  • 15. Data: 2016-02-20 10:30:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Feb 2016 09:56:14 +0100, ddddddddd napisał(a):

    > no ale A2DP chyba obsługuje też rozmowy?

    Chyba nie. Przede wszystkim to profil dla stereo (i wysokiej jakosci),
    a rozmowa jest mono.
    Zduplikowanie kanalow niby nie jest skomplikowanym zadaniem, ale
    trzeba chciec.

    > używam słuchawki i przez nią
    > rozmawiam, ale słyszę też nawigację czy muzykę (wiadomo - słuchać się
    > nie da przez maleńką słuchawkę, ale samo połączenie to umożliwia)

    Tylko:
    -czy twoja sluchawka nie jest dwusystemowa ? Niektore maja i A2DP
    -stara Nokia nie ma problemu puszczenia muzyczki na HSP, a Android ma
    (sa programy do obejscia, np BT Mono).

    J.

  • 16. Data: 2016-02-20 19:41:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.02.2016 o 09:56, ddddddddd pisze:

    > no ale A2DP chyba obsługuje też rozmowy? używam słuchawki i przez nią
    > rozmawiam, ale słyszę też nawigację czy muzykę (wiadomo - słuchać się
    > nie da przez maleńką słuchawkę, ale samo połączenie to umożliwia)

    nie a2.... to tylko muzyka ( w naszym przpadku)
    natomiast handfree - rozmowy telefoniczne.
    Urządzenie opisywane przezemnie ma obydwa wyżej wymienione profile
    doskonale sobie radzi z pauzowaniem muzyki i przełączeniem się na
    rozmowę telefoniczną. jakość rozmowy - taka sobie. natomiast fajna
    ciekawostka. jeśli urządzonko (mam na myśli BT->audio z chin) straci
    zasięg z telefonem, po paru minutach wyłącza się.

    ToMasz

  • 17. Data: 2016-02-21 18:07:21
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2016-02-18 o 11:29, Marcin N pisze:
    > Czy bluetooth w tanich radiach ma sens?
    >
    > Chodzi o takie do 200 zł z allegro. Oczywiście no-name.
    >
    > Może polecicie jakieś, z którego jesteście zadowoleni?
    >
    > Ma mieć czytnik SD (nie musi mieć CD), dobrze by było, gdyby RDS no i
    > ten bluetooth - chociażby po to, żeby słuchać utworów z telefonu.

    Dołóż drugie dwie i wybierzesz coś markowego.
    Ja mam pioneery w obu samochodach i jestem b. zadowolony, kolega ma
    jakiegoś philipsa "z samego dołu cennika" i też nie narzeka.
    Z tego co czytam po internetach, warunek "przyzwoitości" to mikrofon na
    kablu a nie w radiu.

  • 18. Data: 2016-02-23 17:41:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "sirapacz"

    > za 200pln to cos markowego powinienes wyrwac chyba
    http://allegro.pl/jvc-kd-sd80bt-procesor-dzwieku-usb
    -bluetooth-i5993486576.html
    dorzucasz 50pln i masz
    ---
    a kolejne 50 to DAB będzie miało, i kolejne 50 ... :-)