  • 31. Data: 2013-09-12 16:47:50
    Temat: Re: Tanie na gaz
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Poprosze konkretne propozycje samochodów, które tyle palą.

    Nie istnieją.

  • 32. Data: 2013-09-12 17:07:42
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.09.2013 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
    > Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie, dlaczego? Własciwie czym wieksze tym lepsze byleby trzymało założone
    > parametry tzn bylo tanie w eksploatacji. :)
    >
    > Znajomi maja własnie multiple na gaz i sobie chwalą, ale sam nie wiem :)

    Były fabryczne CNG, ale to szerokie i wysokie auto, o kształcie zbliżonym
    do cegły, oszczędne może być do 90km/h i z wiatrem.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 33. Data: 2013-09-12 18:27:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Poprosze konkretne propozycje samochodów, które tyle palą.

    Miał być do pracy. To mały i mało pali. A jak nie do pracy to ... dla
    100-konnego co pali 8/100 wyjdzie Ci 10 tys zł zamiast 7

  • 34. Data: 2013-09-12 18:29:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Generalnie do praxy.
    > A że przy okazji czasami gdzies dalej...

    ... to nadal może to być smart fortwo co, przynajmniej katalogowo, pali
    3,5on/100

    > Standardowe uzytkowanie.

    No wiem

  • 35. Data: 2013-09-12 18:31:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przeszkadzam ci?

    Czytam już któryś artykuł o kupowania taniego samochodu do pracy a moje
    przemyślenia są takie jak tutaj napisałem.

  • 36. Data: 2013-09-12 22:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Miał być do pracy. To mały i mało pali. A jak nie do pracy to ... dla
    > 100-konnego co pali 8/100 wyjdzie Ci 10 tys zł zamiast 7

    Miał byc do pracy ale pisałem o jakiej wielkości samochód mi chodzi.
    nie chce małego typu matiz bo nie widze sensu w posiadaniu małego na
    benzyne skoro moge miec za porównywalne pieniadze wiekszy na gaz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 37. Data: 2013-09-13 18:01:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Miał byc do pracy ale pisałem o jakiej wielkości samochód mi chodzi.

    Tego akurat nie napisałeś tylko, że ma być tani w eksploatacji.

    > nie chce małego typu matiz bo nie widze sensu w posiadaniu małego na
    > benzyne skoro moge miec za porównywalne pieniadze wiekszy na gaz.

    Do pracy, dla kobiety ? Może SUVa jej kup i niech się toczy 20/h czekając na
    każdym przystanku za autobusem. :-)

    Tak czy siak, oszczędzisz 10 tys po kilku latach.

  • 38. Data: 2013-09-13 19:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tego akurat nie napisałeś tylko, że ma być tani w eksploatacji.

    No w sumie explicite nie, ale wymieniłem przykładowe modele.
    Nie ma sprawy, wazne, ze juz wiemy :)

    > Do pracy, dla kobiety ? Może SUVa jej kup i niech się toczy 20/h
    > czekając na każdym przystanku za autobusem. :-)
    >
    > Tak czy siak, oszczędzisz 10 tys po kilku latach.

    Nie rozumiem. SUVem nie da sie zmienic pasa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 39. Data: 2013-09-14 11:34:01
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2013-09-12 12:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Poprosze konkretne propozycje samochodów, które tyle palą.

    Toyota Aygo. I to po mieście, bo w trasie z prędkością do 100 km 4 ...4,5

  • 40. Data: 2013-09-14 17:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Toyota Aygo. I to po mieście, bo w trasie z prędkością do 100 km 4 ...4,5

    No tak, tylko ze to nie jest samochód wielkości fabii lub wiekszy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."