  • 11. Data: 2011-02-01 07:52:16
    Temat: Re: Tani druk kolorowy A4
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-01-31, o godz. 22:09:44
    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz napisa?(a):

    > Ale sam organoleptycznie te ilosci stron zweryfikowales? I zdefiniuj
    > "sredni" stopien zadrukowania strony ;)

    Tak - zweryfikowałem w ciągu kilku lat. W tej chwili w jednej którą mam
    pod ręką 4096 stron na każdej kasecie kolorowej i dalej drukuje
    prawidłowo. Kaseta starcza nawet na więcej (zwykle około 1000-1500
    stron) ale ma wbudowany licznik. Pomaga wymiana chipa za 7-8 PLN na
    kasetę i ciut zabawy z lutownicą. Średni stopień pokrycia jaki używam
    to głównie różnego rodzaju instrukcje i plakaciki. Tam gdzie potrzebny
    jest druk pokrycie będzie większe niż moje choć też nie do końca bo
    duża część to kary katalogowe produktów a to głównie tekst i schematy.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2011-02-01 08:26:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

> [...]

    > jest druk pokrycie będzie większe niż moje choć też nie do końca bo
    > duża część to kary katalogowe produktów a to głównie tekst i schematy.

    O jakiej konkretnie drukarce piszesz?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 13. Data: 2011-02-01 08:56:12
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-02-01, o godz. 09:26:53
    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz napisa?(a):

    > O jakiej konkretnie drukarce piszesz?

    Samsung CLP-510. Kasety kolor na 5k wydruków a czarny na 7k. Niestety
    jeśli nie stosuje się zamienników kaset to eksploatacja wychodzi ~2x
    drożej.

    Zdrówko

  • 14. Data: 2011-02-01 09:07:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciek Babcia Dobosz napisa?(a):

    > Samsung CLP-510. Kasety kolor na 5k wydruków a czarny na 7k. Niestety
    > jeśli nie stosuje się zamienników kaset to eksploatacja wychodzi ~2x
    > drożej.

    To wyjasnij jeszcze precyzyjniej te cyfry na gorze (4096, 1000-1500) i o
    co chodzi z tym chipem, skoro i tak uzywa sie zamiennikow?

    j.

  • 15. Data: 2011-02-01 09:43:42
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-02-01, o godz. 10:07:56
    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > To wyjasnij jeszcze precyzyjniej te cyfry na gorze (4096, 1000-1500)
    > i o co chodzi z tym chipem, skoro i tak uzywa sie zamiennikow?

    4096 (teraz 4112) to liczba stron od momentu oststniej wymiany tonerów.
    W tej chwili siedzą zamienniki. 1000-1500 strona da radę wydrukować na
    oryginałach po wymianie chipa gdy drukarka odmawia drukowania mimo że
    proszek w kasecie jeszcze jest. Istnieje też metoda resetowania stanu
    licznika kasety ale zawodna i IMHO bardziej upierdliwa niż wymiana
    chipa.

    Zdrówko